PANAS BERAPI! STRATEGI JAHAT ANWAR PRU 13 DIBONGKAR! WAJIB KENA BACA

Aku suka apa yang dicakap oleh PM di Sabah hari ini, dia kata kita jangan percaya orang yang pandai bercakap macam saudagar jual minyak tepi jalan. Aku suka matter ni sebab dari dulu lagi aku memang tak pernah teruja dengan Anwar al juburi ni, bagi aku dia hanya penjual ubat. Tak lebih dari itu. Penjual ubat tepi jalan ni cakap pandai hasil yilek!

PM siap kata dia menari dengan isteri joke pembangkang marah! Terbaik la PM, orang Sabah sangat suka dengan ucapan PM. Ini bukan matter bodek macam TUAN PENASIHAT kiri kanan yang sentiasa menyusahkan PM. Semuanya ok, aku percaya BN akan menang besar kat Sabah, malah tidak keterlaluan dikatakan BN memang akan menang besar pada PRU 13 nanti.

Cuma BN kena berhati-hati dengan saudagar penjual ubat kuat bernama Anwar Ibrahim sebabnya dia sedang menjual cerita bahawa Pakatan akan menang besar pada PRU yang akan datang. Dia dok jual cerita ni ke serata tempat wahai pembaca sekalian. Dia nampak macam confident! Serius!

Tetapi hakikatnya jauh di dalam hati Anwar dia tahu, memang susah Pakatan nak menang. Selangor joke BN ada harapan untuk dapat balik, tetapi apa yang aku nak ceritakan pada korang kali ini ialah perancangan Anwar melalui BAS MEWAH MILIK KHALID IBRAHIM membuat road tour ke serata negara untuk menjual cerita PAKATAN bakal menang besar!

Hari-hari Anwar dok menjual cerita PAKATAN memang akan menang, dia ulang benda yang sama, kenapa? Senang je, kalau mereka kalah dengan segala tuntutan BERSHIT bebal ni, maka dia akan salahkan SPR, dia akan kata SPR korup dan bagi kemenangan pada BN!

Kalau BN menang sekadar menang dan tubuhkan kerajaan maka orang-orang UMNO yang memang cukup terkenal dan pandai menjatuhkan sesa! ma sendi ri akan mula desak PM letak jawatan. Kalau menang 2/3 Anwar akan hasut rakyat kata SPR menipu. Dia akan buat roadshow dan dia akan mulakan sesuatu gerakan seperti Arab Spring di Mesir.

Sebab itu Anwar dengan begitu konfiden membuat ceramah di mearata negara. Dia nak tanamkan dalam kepala rakyat melalui 'ayat jual ubat' dia bahawa Pakatan confirm akan menang.Hari-hari tipu lama-lama termakan jugak. Anwar ni jangan dipandang enteng wahai pembaca sekalian. Manusia yang dah ada video berzina dan mempunyai DNA meliwat joke masih boleh dianggap suci oleh pengikut dia ni sangat la merbahaya adanya.

Aku boleh cerita berjela-jela kat sini, tapi aku ringkaskan dengan cara mudah supaya korang faham, Anwar dah set story kalau dia kalah hanyalah kerana SPR korup dan dia akan bakar rakyat turun ke jalanan dan jatuhkan kerajaan yang dah menag 2/3 nanti. Kalau PM memang dengan ala kadar pulak, apa akan berlaku? Macam biasa UMNO akan desak untuk dia letak jawatan.

Padahal selepas PM kuat tidur yang menghancurkan UMNO tu, adalah sangat susah untuk mendapatkan 2/3, kalau dapat maknanya segala apa yang Najib buat memang berkesan. Tinggal lagi rakyat perlu sedar akan strategi si SAUDAGAR UBAT ni. Jangan mudah terpedaya dengan manusia yang boleh mneggoda lelaki hingga bukak seluar dengan rela hati wahai pembaca sekalian.

Kesian Najib, apa saja keputusan PRU 13 nanti, disebabkan seorang saudagar ubat kunyit ni, maka dia bakal menjadi mangsa keadaan. Ditambah pula dengan TUAN PENASIHAT kiri kana yang suka bagi thought luarbiasa macam AES, GST dan macam-macam lagi.

Cerita pasal AES, ADUH! Hampir seluruh rakyat malaysia marah wei. Ini hakikat yang PM kena terima. Jangan la asyik dengar nasihat TUAN PENASIHAT yang memusnahkan, ada baiknya kalau dengar nasihat rakyat marhaen seperti kami ni. Kami mahu Najib terus jadi PM untuk 10 tahun akan datang!

Cuba korang renungkan apa yang aku tuliskan ni...hanya sekdar pandangan dari blogger jalanan saja..

Peace!


!

No comments: