FUYOH! PAS DAPAT SATU LAGI ANUGERAH! ANUGERAH PARTI PALING BEBAL DALAM DUNIA!

Aku nampak keratan ni kat blog RBF Online.. Klik sini

Muahahahahahaha! Kah kah kah, ambo mintak maaf, ambo tokleh tahan. PAS memang bebal tahap harami punya, Anwar dah iktiraf mereka bebal dar dulu lagi. Sampai hari ini Anwar masih pandang mereka sebagai Kaldai bebal. Dia nak PAS joke sebab kan Kaldai mudah diperbodohkan?

Aku percaya kalau Anwar baca artikel ni, pasti dia akan gelak guling-guling punya sebab dia tau PAS memang bebal. In fact kalau letak BABI sebelah PAS pun, kita akan nampak lebih cerdik babi tu dari PAS. Sekarang ni DAP pulak dok perkudakan depa, tak percaya? Baca Kickers tulis kat bawah ni:

Demi untuk kemenangan kononnya, Nik Abdul Aziz Nik Mat menghalalkan malah mempertahankan hubungan serta kerjasama dengan DAP. Malah lebih menghairankan lagi ialah apabila Nik Aziz tidak tahu mengapa orang-orang PAS sendiri menyatakan bahawa PAS telah lari daripada perjuangan asalnya.

Ketika merasmikan Pasar Syaidina Ali di Kok Lanas, Nik Aziz menyatakan bahawa dia tidak nampak yang DAP mengganggu dasar PAS. Malah Nik Aziz juga menyatakan kehairanan mengapa pemimpin-pemimpin maestro PAS melihat kemudaratan kerjasama dengan DAP sedangkan selama ini DAP tidak pernah mengganggu PAS dan PAS tidak mengganggu DAP.

Barangkali Nik Aziz sudah terlalu nyanyuk dan sudah buta huruf atau telinganya sudah ditulikan sehingga dia hanya mahu mendengar apa yang hendak didengar sahaja dan percaya dengan apa yang dipercayainya. Hakikat yang sedang berlaku tidak dihiraukan, bahkan menganggap segala kebenaran yang terserlah sekarang, tidak lebih daripada sebuah mimpi-mimpi ngeri ciptaan UMNO dan Barisan Nasional.

Bagaimana Nik Aziz boleh menyatakan bahawa DAP tidak mengganggu PAS? Seterusnya baca di Kickers

MUAHAHAHAHAHAHA! KAH KAH KAH! Ambo tahu, ambo tak layok masuk sorga Nik Aziz, tapi apakan daya, KEBEBALAN PAS ni dah melantun-lantun.

Setuju tak PAS bebal?

No comments: