INILAH RUPA CINA SIAL DAP PUKIMAK YANG TAK HORMAT MELAYU!


Pukimak punya Cina DAP, depa memang nampak macam dahagakan darah ni, main masuk ke tempat orang lain dan buat sesuka hati mak bapak depa je, anak haram punya Cina dah semakin melampau! Lagi kita diam lagi depa naik kepala. Maka benarlah apa yang diperkatakan selama ini.

DAP adalah parti samseng dan gangster, kalau kita biar parti ini berkuasa, maka kita akan jumpa lebih ramai cina yang kurang ajar macam betina sundal ni. Wei pemimpin UMNO, lu orang buat apa pun, DAP pukimak sudah hasut sama ini Cina Koi supaya jangan undi BN! Kaum bangsat ni wajib diajar!

Wahai orang-orang melayu, mereka ni belum joke berkuasa lagi, dah boleh menceroboh masuk mana mereka mahu, siap kurang ajar lagi tu! Cuba bayangkan kaum Yahudi Aisa aka Cina keparat ni dapat kuasa? Habis kita melayu kena sembelih dengan mereka ni!

Kalau masih ada melayu yang mahu menjadi balaci Cina, maka maka bapak korang adalah manusia pale rugi di dunia ini kerana telah melahirkan zuriat bangsat balaci Cina. Bangkitlah melayu, nak tunduk sampai bila?

Tapi kan kat Malaysia, Cian pukimak macam ni boleh buat apa saja kan? Dan mereka boleh terlepas sebab takde siapa joke nak usik mereka takut tak dapat undi Cina (hakikatnya Cina memang tak mau BN dah). Tapi di Singapore, lain pulak cerita dia. Baca keratan kat bawah ni, klik imej untuk diebsarkan:

Kat Singapore, sorang lagi Cina Malaysia buat hal dengan menghina adat perkahwinan orang Melayu, dia telah menyebabkan ramai marah dan perkara ini membuatkan majikan betina yang hina melayu ni membuat keputusan untuk memecat dia. Malah kerajaan Singapore joke tak bagi muka sampaikan dia terpaksa ke Australia untuk selamatkan diri.

Tapi kat Malaysia perempuan ini akan disanjung dan ada ramai Melayu Malaysia b! alaci An war akan sanggup mati mempertahankan betina sial yang menghina melayu, kadang-kadang aku tengok orang melayu sendiri yang bagi muka kat Cina Sundal hina melayu kan? Aku percaya majikan wanita yang serang PWTC ni akan naikkan gaji dia dan akan lantik dia jadi menteri untuk halau melayu sekiranya PR menang.

Kalau kroang rasa benda ni kecil, tutup je Personal Computer dan sambung tidur dan tunggu sampai korang jadi pelarian di negara sendiri ok? Dalam hal ini aku respek kerajaan Singapore yang sangat aku bencikan tu. Mereka berani buat keputusan demi menjaga ketenteraman awam!

Kat malaysia pulak, apa tindakan yang akan diambil terhadap wanita ni? Aku percaya ratusan malah ribuan laporan polis akan dibuat tapi perempuan sundal yang hina melayu ni akan tetap jadi renouned dan siapa joke tak berani usik punya kan?

Kenapa kita jadi macam ni? Why? Cuba korang cakap kat aku sikit....aku confuse ni, adakah KERAJAAN SINGAPURA lebih prihatin dalam isu perkauman dari KERAJAAN MALAYSIA sendiri? CIna kat sini terus-terusan hina Melayu, kerajaan diam je, dah le melayu joke macam takut je aku tengok...betulkan aku sekiranya aku salah..

No comments: