GEMPAR! ROSMAH MANSOR NAK JUAL PERMATA BERNILAI RM1 BILLION?

Ada pihak mengatakan tiada beza antara PAPN (Pusat Anak Permata Negara) dengan Taska Kemas...

Jawapan ZZ.. BENAR DAN TEPAT SEKALI..

Mengapa?? Kerana Taska Kemas telah menggunapakai kurikulum Permata sejak tahun 2009.. sekian, terima kasih..

House PK: Ini adalah antara soalan yang selalu dilontarkan oleh orang ramai yang masih belum jelas tentang Permata. Mak dijawab ZZ dengan begitu tepat dan padat sekali. Malah kita boleh melihat banyak anjing pakatan dan penjilat DAP yang naik berang atas penjelasan yang dibuat oleh ZZ ni.

Dek kerna sudah malu, maka timbul la ayat SOP, betul ke dapat banyak ni je? Betul ke Rosmah tak dapat peruntukan yang banyak? Takkan la banyak tu je kot? Takkan la macam ni? Pendek kata macam-macam soal la ditimbulkan demi nak menghalalkan matlamat mereka.

Apa yang anjing DAP ni semua lupa adalah, semua jenis tadika ni, tak kira la Permata ka, Kemas ka adalah untuk anak-anak kita. Tak tau la jenis anjing apa depa ni, benda baik untuk budak-budak joke mereka kata nak dimakan duitnya. Padahal negeri mereka perintah semua menindas rakyat terutama sekali kanak-kanak.

Masihkah korang ingat lagi bagaimana kerajaan negeri Selangor menutup semua tadika Kemas tidak berapa lama dulu? Nasib baik la Rosmah ni ada hati nak tolong budak-budak yang tak berdosa ni. Kalau harapkan Pakatan segala peruntukan untuk anak-anak ini mereka sapu dan simpan duit untuk kempen pilihanraya.

Kalau kroang nak tahu berapa peruntukan untuk Permata, KLIK SINI

Wahai Pakatan Haramjadah, rakyat dah nampak terang-terang sekarang ni! , korang memang buduk hati. Inilah masalahnya kat Malaysia ni, kualiti Pembangkang kat sini memang berada di tahap Paria, benda baik joke mereka tentang. Jadilah pembangang yang berguna sikit..alahai...

Asal ada orang nak ceritakan kebenaran je, maka anjing DAP aka juburi ni akan kata kita ni pencacai la, kaki ampu la, padahal mereka sendiri tak faham apa yang mereka cakapkan...kah kah kah..malunya pembangkang punya tahap sudah semakin macam pelacur di Lorong Haji tTaib adanya...

No comments: