FUYOH! PREVE' KINI DI AUSTRALIA! PROTON THE BEST

KUALA LUMPUR, eighteen Okt. - Proton Holdings Bhd, hari ini mempamerkan dua model baharunya, Preve dan Exora, untuk pasaran Australia pada Pameran Motor Antarabangsa Australia 2012.

Dalam kenyataan dari Sydney, Proton berkata Preve, dengan saiz sederhana penuh bergaya, kini dibuka untuk tempahan di sana manakala Exora, kenderaan selesa tujuh tempat duduk, akan dijual pada pertengahan 2013.

Kedua-dua varian itu akan menggunakan enjin turbo Proton yang dilengkapi teknologi transmisi boleh ubah tujuh kelajuan berterusan.

"Kami mahu muncul lebih kukuh sebagai syarikat pembuat kereta tellurian selain memperhalus Proton sebagai produk dan jenama dalam industri automotif tellurian yang sangat kompetitif dan sentiasa berubah.

"Dan untuk menjayakannya, kami mengukuhkan kedudukan kami dalam pasaran strategik utama, termasuk Australia," kata Pengerusi Eksekutif Datuk Seri Mohd Khamil Jamil pada pameran itu.

Beliau juga berkata syarikat itu bekerja rapat dengan Proton Cars Australia, bagi memastikan semua kenderaan yang dilancarkan di negara itu memenuhi aspirasinya bagi mengeluarkan kereta ringan pada masa yang tepat dan harga yang sesuai.


Sumber: KL Pos

No comments: