HABIS LA TUTTI FRUTTI LEPAS NI, SEBAB YOGEN FRUZ LAGI SEDAP DAN MANTAP!


Aku nak reha dari cerita pasal politik ni la sekejap, ni aku nak share satu benda yang sangat bagus untuk pembaca yang aku sanjungi semua.

Minggu lepas ada member ajak aku pi makan Fat Free Yogurt yang bernama Yogen Fruz, pada mulanya aku malas sebab aku dah biasa makan TUTTI FRUTTI (yang dimiliki Naza Group satu masa dulu, kini khabarnya telah dijual kepada tauke Cina mana tah). Setelah member aku cakap benda ni memang sedap, maka aku pun ikut la dia untuk mencuba.

Bila aku rasa ice-cream Yogurt ni, pergghhh sedap gila wei. Tak terkata sedap dia sebab selama ini aku makan Tutti Frutti punya, ianya agak masam dan tak berapa nak flog la, anak-anak aku tak suka sebab ianya masa. Tapi yang ni, yogurt Aiskrim Yogen Fruz ni sedap tak terkata.

Serius aku cakap korang kena cuba sendiri, kalau nak rasa sila ke Red Carpet di The Strand Kota Damansara dan korang compare la sendiri dengan Tutti Frutti tu, aku gerenti korang akan jatuh cinta dengan aiskrim Yogurt ni, lagipun ianya takde lemak. So tak perlu risau badan naik gemok kan?

Kalau tak percaya korang sendiri pi TRY! Memang berbaloi beb!

No comments: