BODOH PIANG! AHLUL PAS TAK RETI MATEMATIK!

Agak mengejutkan apabila ramai di kalangan para penyokong PAS tidak berpuashati apabila jumlah kehadiran Himpunan Hijau Ke Putrajaya yang berlangsung di Stadium Darulaman, Alor Setar, pada 2 June lalu dikatakan hanya mencecah 50,000 hingga 70,000 orang sahaja.

Mereka meradang, marah, geram, memaki hamun, mencerca dan mencarut terhadap sesiapa saja yang mengatakan bahawa himpunan itu dihadiri kurang dari 100,000 orang penyokong PAS, kecuali laman portal pro-pembangkang, Malaysiakini.com.

Kedahan69ers.com juga tidak terlepas dari dimaki hamun oleh para penyokong PAS yang bertandang ke laman portal ini.

Apa pun, terima kasih atas kunjungan serta cercaan itu, dan hanya Allah SWT sahaja yang dapat membalasnya.
Bagaimanapun, agak menghairankan apabila Stadium Darulaman yang hanya mampu menampung seramai 32,387 orang sahaja di semua tempat duduknya.

Jumlah tersebut disahkan sendiri oleh Laman Web Rasmi Perbadanan Stadium-Stadium Negeri Kedah yang boleh dilawati di alamat; http://www.stadiumkedah.gov.my.

Pun begitu, sekiranya dikira secara track padat pun, wajarlah dikira semuanya yang berada di tempat duduk track itu berjumlah 40,000 orang, itu joke untuk tidak mengecewakan hati para penyokong PAS, walaupun sesetengah tempat duduk tidak padat.... SAMBUNG BACAAN DI KEDAHAN69ERS.COM

No comments: