PANAS BERAPI! BUDAK BANK DAN RAFIZI HARAMJADAH WAJIB DIKENAKAN TINDAKAN BAFIA!

Aku tak tahan betul dengan seorang bekas kerani Public Bank yang salurkan maklumat pada Rafizi pasal NFC tu merungut sebab dia disiasat akibat dari pembocoran maklumat pelanggan. Mamat bodoh ni telah menyalurkan maklumat pada Rafizi kemudian bila kantoi dia nak mintak simpati?

Aku pernah kerja Bank satu masa dahulu, dan sebagai seorang pekerja Bank kita kena tandatangan bermacam-macam borang akujanji sebelum masuk kerja dan kita patuh pada undang-undang Bank, salah satunya ialah BAFIA.

PAsal dia nak bising sekarang? Suruh dia mintak kerja ngan Rafizi la? Takkan la PKR nak mansuhkan BAFIA? Nanti semua orang punya akaun bank akan terkeluar dengan begitu sahaja? Korang nak ke? Silap-silap akaun Anwar pun keluar sekali beb.

Kenapa mesti mamat tu bising, kalau ikutkan hati aku la, elok dibuang negara je manusia macam tu. Takkan nak lepas dia macam tu je. Dia dah melakukan kesalahan, dia mesti dihukum. Bukan setakat dia sahaja, Rafizi juga bersubahat, malah sesiapa yang ada kaitan dengan kes ini wajar dihukum.

Ini tak mereka dengan bangga boleh masuk dalam portal yang sehina pelacuran di Chow Kit iaitu Malaysiakini dan nak mintak keadilan untuk anjing pengkhianat tu? Apa punya gila wei? Apa negara ini takde undang-undang ke? Mana Peguam Negara? Tidur ke?

Kalau korang nak tau apa tu BAFIA! KLIK SINI

Pembangkang ni belum pun berkuasa dah mula nak buat undang-undang sendiri, aku tak boleh bayangkan la kalau mereka menang, mampos kita semua mereka kerjakan. Ini namanya undang-undang rimba. Dulu mereka nakkan keadilan, sekarang mereka nak tukar undang-undang!

Spesis semacam ini wajib diambil tindakan sekeras-kerasnya. Dah le mereka buat salah, sek! arang ni mereka macam nak tuduh ada orang campur tangan untuk kenakan si PENGKHIANAT KERANI tak sedar diri tu. Ini undang-undang BAFIA la bodoh, kalau tak faham apa itu BAFIA, klik link yang aku kasi tadi ok!

Juga baca pengakuan Rafizi dia dah melakukan BAFIA. KLIK SINI

No comments: