PANAS AP NURAKA! SAIFUDDIN JERAWAT BATU NAK BUNUH DIRI SEBAB TERLAMPAU MALU?



Saifudin ... categorical tuduh kata ada bukti kukuh Pengerusi dan Timbalan Pengerusi SPR ahli UMNO, sampai sebut cawangan mana, nak tunjuk kata seriusnya dakwaan.

Tuduhan tersebut dibuat dua hari sebelum perhimpunan Bersih 3.0, ramai penyokong pembangkang yang percaya dengan fitnah tersebut marah bukan categorical lagi. Umpamanya macam menyiram petrol ke api..

Alih-alih kantoi.. apabila akhbar Sinar Harian melaporkan nama orang yang dia sebut itu betul wujud, tinggal lagi bukan orang yang didakwanya.

Abdul Aziz Mohd Yusof dan Wan Ahmad Wan Omar yang Saifuddin kata ahli UMNO itu rupanya nama sama dengan Pengerusi SPR Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof dan Timbalan Pengerusi SPR Datuk Wan Ahmad Wan Omar.

Sebelum ini, Saifudin mendakwa ada 'bukti kukuh' mengenai keanggotaan Pengerusi dan Timbalan Pengerusi SPR dalam UMNO.

Saya tahu Aziz ahli Umno, cawangan mana, nombor ahli Umno. Satu-satu SPR di dunia, ketua dan timbalannya secara rasmi menjadi ahli politik yang bertanding dalam pilihan raya.

Saya juga ada maklumat di mana cawangan mana Tan Sri Aziz dan timbalannya (Wan Ahmad) menjadi ahli (Umno),katanya kepada Sinar Harian 26 April.

Saifuddin mendakwa nama Wan Ahmad Wan Omar kad pengenalan bernombor 490101-03-5179 dan kad pengenalan lama 2756290 adalah disebut dimiliki oleh Datuk Wan Ahmad.

Berdasarkan kenyataan Saifudin itu, Sinar Harian menjejaki ahli UMNO cawangan Kubang Bunggor, Pasir Mas Kelantan dan mendapati Saifudin tertukar antara Wan Ahmad peniaga kedai makan dengan Wan Ahmad Timbalan Pen! gerusi SPR.

Manakala Abdul Aziz, yang kononnya Pengerusi SPR pulak, rupa-rupanya, pemandu di Bahagian Kabinet, Jabatan Perdana Menteri (JPM).

Beliau memang ahli UMNO dan memegang jawatan Timbalan Pengerusi Tetap Umno Cawangan Bunga Daisy, Putrajaya.

Baca sepnuhnya di Agendadaily sini



Si Rafizi Jambu masih nak menegakkan kote bengkok bossnya. Baca Semut Hitam sini

House PK: Ini artikel The Unspinners! Semakin lama semakin nampak akan pembohongan pukimak-pukimak ni semua! Korang yang masih dok atas pagar tu, kalau nak sokong pukimak-pukimak ni gak, aku tak tau nak cakap apa la.

Eh, korang marah ke aku maki hamun ni? Kenapa korang tak marah bila Namewee dan pemimpin Pakatan memaki hamun?Oh, kata penyokong Pakatan anak haram kalau mereka maki itu namanya SENI, kalau kita maki kita ni jahat.

SAMPAI BILA LU ORANG MAU KENA TIPU SAMA PAKATAN NI BEB?

No comments: