CILI KASI TARUK! BUKTI TANTAWI CIBAI YANG SANGAT HIPOKRIT SERTA FLIP FLOP

Kat atas ni aku ambik keratan dari portal paling dajjal dalam sejarah Malaysia iaitu portal penjilat kunyit Al juburi, Aku tertarik dengan berita yang disiarkan oleh portal yang kuat jilat kunyit anwar pasal pemuda PAS yang marahkan se3orang penulis GAY yang dikhabarkan akan bertandang ke Malaysia.

Sekali pandang memang best la, nampak PEMUDA LAHANAT PAS ni anti kepada aktiviti HOMOSEKSUAL! Tapi kalau korang masih ada akal dan ingat, PAS dari ketua sampai balaci, bila aku cakap balaci maka aku refer pada UNIT ANAL PAS menjaga si ketua LGBT iaitu Ambiga bagai Permaisuri.

Sedangkan kita semua tahu AMBABIGA adalah pejuang LGBT! Puak-puak SYAITAN IBLIS TAHAP DAJJAL PAS ni tak marah pulak peranan AMBABIGA, tapi bila ada penulis luar yang cintakan LGBT sama macam AMBABIGA, mereka nak marah pulak. Sialnya PEMUDA PAS ni.

Wei PEMUDA PAS, kasi potong lu orang punya lancau dan kasi makan sama itu pitbull la, buat malu je la korang ni. Flip Flop mengalahkan si raja FLIP FLOP tersohor tu ha. Aku cabar pemuda PAS, kalau korang ada telor, bangkit dan tentang AMBABIGA tu.

Kalau korang berani lawan AMBABIGA, baru aku respek. Kalau tak lu orang memang anjing la. Ptuiiihhh!

No comments: