GEMPAR! VIDEO BANGKANG DARI LONGKANG MEMBUATKAN PAKATAN TAK DUDUK SENANG!

Nampaknya video yang dibuat oleh Bangkang dari Longkang ni telah membuatkan Pakatan Anak Haram tak senang duduk! Dah la semalam ratusan ribu yang turun berbaju merah sokong UMNO, kena pulak video yang dibuat Bangkang dari Longkang tu kena batang hidung mereka, maka mengamuklah mereka.

Aku diberitahu, setiap cybertroopers pembangkang ada twenty akaun FB dan lain-lain. Jadinya dengan hanya menggunakan beberapa orang saja, mereka akan menyerang dan be vexed apa saja yang dibuat oleh orang tak sokong Pakatan ni.

Sebab itu la, komen dan be vexed untuk video BANGKANG DARI LONGKANG ni sangat banyak, Anwar, Hadi dan DAP dah kerahkan anjing-anjing cybertroopers mereka untuk serang habis-habisan video ini. Mereka tahu kalau dibiar habis. Jadi nak tunjuk yang orangramai tak suka maka dikerah mereka 1 anjing guna twenty ID!

Yang belah UMNO pulak, tah le kursus bagai nak rak, macam-macam dah buat. Tapi tak nampak pun cybertroopers! I dont caring la, sebab kita tahu pembangkang ni memang sudah ada team semacam ini dari dulu, sebab itu masa video Anwar main china doll tu boleh kena plag dalam masa beberapa jam sahaja.

Sayang, UMNO never sense from this, ada Unit itu la, unit ini la, kata ada AGENDA la, ramai dibawah mereka la, tapi mana? Tang nak collect laju spice buat kerja macam haremmm! Mesti ada yang tak suka apa yang aku cakap ni. Tapi inilah hakikatnya.

Tapi yang pasti video BANGKANG DARI LONGKANG sudah buatkan Pakatan Harami tak senang duduk. AKu sokong sepenuhnya projek BANGKANG DARI LONGKANG! Aku nak rakyat Malaysia tahu kebenaran. Sayang cybertroopers kita lemah tenga batin mereka, kalau tidak mesti best fight kan?

No comments: