AKU SOKONG PERKASA DALAM MENDESAK SI BAPAK KAFIR UNTUK GUGURKAN PERKATAAN ISLAM DARI PAS!

PASIR MAS 12 Mei - Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) meminta Majlis Fatwa Kebangsaan bermuzakarah bagi mengeluarkan perkataan Islam pada Pas kerana banyak tindakan dibuat oleh pemimpin dan ahli parti itu bercanggah dengan akidah serta syariat Islam.

Presiden Perkasa, Datuk Ibrahim Ali berkata, muzakarah itu penting kerana ahli dan penyokong tegar Pas seolah-olah menganggapnya sebagai agama mereka dan bukan lagi parti politik sehingga sanggup melakukan apa sahaja yang diarah pemimpin meskipun ia bercanggah dengan ajaran Islam.

Kata beliau, perkara itu dapat dilihat dengan jelas apabila Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Aziz Nik Mat mewajibkan ahli parti itu menyertai perhimpunan Bersih 3.0 di Kuala Lumpur baru-baru ini yang menyebabkan berlaku rusuhan, sedangkan beliau sendiri tidak menyertainya.

HOUSE PK: Hoi kimak punya PAS KAFIR, kasi tukar nama korang, kita tak nak kau guna nama Islam lagi, lebih baik korang gugurkan je nama Islam dari parti korang. Korang kafir tak layak guna nama Islam!

Jangan sampai kita buat demo depan rumah Nik Aziz! Fuck Unit Anal PAS

No comments: