ALAMAK! KENAPA HIMPUNAN BELIA SELANGOR ANJURAN PAKATAN TAK LAKU SEMACAM HIMPUNAN JUTAAN BELIA NEGARA?

Kita sentiasa PERCAYA bahawa Timbalan PRESIDEN PAS dan Naib PRESIDEN PAS MP Pokok SENA bukanlah SPESIS manusia yang PANDAI mengGUNAkan OTAK, jauh sekali LAYAK nak diLABELkan sebagai ULAMA..

- Kita sentiasa PERCAYA bahawa DINASTI Lim dan DINASTI Singh di dalam DAP La'anatullah AKHIRnya akan memBAWA keCELAKAan kepada para 'AH BENG' peMAKAN BABI seperti mana terCATAT dalam SEJARAH di benua ASAL mereka!

- Kita sentiasa PERCAYA bahawa Penasihat PKR ANAK-berANAK patut cari PRODUSER dari Indonesia untuk buat satu SINETRON tetang KISAH KELUARGA mereka ala-ala siri DALLAS, atau DYNASTY pada era 80-an..

Apa yang kita ingin SEBUT di sini ialah betapa DUNGUnya mereka cuba untuk memperBODOHkan RAKYAT pada hari ini demi kePENTINGan POLITIK mereka.. Mereka TIDAK boleh menTADBIR sebuah NEGARA yang mana MAJORITI RAKYATnya berPENDIDIKan dan berILMU.. Apabila RAKYAT terasa mereka diperBODOHkan, memang BURUK padahnya.. TAKTIK memperBODOHkan RAKYAT demi kePENTINGan POLITIK hanyalah TAKTIK yang diAMALkan oleh ZIONIS Neo-CON di US sendiri.. REJIM Keluarga Bush telah memBUKTIkan PERKARA ini bila mengHERET NEGARAnya berPERANG tanpa ASAS yang KUKUH..

Dalam KONTEKS cuba mengalahkan UMNO/BN, seWAJARnya PR mencari IDEA yang lebih BERNAS dan biar NAMPAK CERDIK sikit.. CONTOHnya, semasa UMNO/BN mengANJURkan Hari BELIA NEGARA (HBN), tiba-tiba Kerajaan NEGERI Selangor joke nak CIPLAK dan TIRU IDEA yang sama.. ->KLIK<-

MALANGnya, mereka ternyata GAGAL dan berTAMBAH BESAR 'KeMALUan' mereka kerana keGAGALan mereka untuk menyaingi HBN di Putrajaya diDEDAHkan oleh MEDIA di INTERNET! Bayangkan kalau 'EVENT' yang cuba menyaingi HBN joke hanya keLIHATan lebih banyak KERUSI dari ORANG? Buat RUGI bagi FULUS aje..

!
TAMBAH mengGELIkan HATI ialah apabila diTONJOLkan beBUDAK 'DROP' IPT sebagai 'TOKOH' di PENTAS utama Himpunan dan Konvensyen Belia Selangor 2012 (HKBS) anjuran Kerajaan NEGERI Selangor.. Aduhaii... Siapa MALAUN nih? Apa JASA dia pada PKR atau PAS atau DAP La'anatullah? Memang mengHABISkan FULUS aje!


Kita TENGOK GAMBAR itu BANYAK kali joke kita GELAK tak HENTI-HENTI.. Rasa KASIHAN joke ada.. Ini buat HIMPUNan untuk ORANG ke untuk kerusi PLASTIK kaler BIRU? Atau joke mungkin ada kawan 'INVISIBLE' Pok Nik 'ALAIHISSALAM' yang dok kat setiap kerusi tuh dan SENGAJA mengHALIMUNANkan DIRI untuk HKBS ini? Entahlah.. TENGOK dari SUDUT mana joke memang LAWAK! HE!HE!HE!


Terus-terang KATAlah, PUNCA utama keGAGALan HKBS anjuran Kerajaan NEGERI Selangor ini diSEBABkan mereka menJEMPUT beBUDAK 'DROP' IPT tuh sebagai 'TETAMU istimewa'! Jelas sekali pengANJUR HKBS ini begitu DUNGU atau memang NIAT dia untuk KEBAS FULUS bagi HKBS ini dengan memperGUNAkan beBUDAK 'DROP' itu yang sememangnya BODOH? Kesian MB GAGAP! KAH!KAH!KAH!

Seperti yang kita SEBUT di awal tadi, kalau berSUNGGUH nak REBUT kuasa POLITIK joke janganlah cuba memperBODOHkan RAKYAT.. SEJARAH dah memBUKTIkan NEGARA ini TIDAK akan sesekali diPERINTAH oleh PEMIMPIN yang BODOH lagi nak perBODOHkan RAKYAT.. UMNO/BN sendiri pernah mengALAMInya apabila memBIARkan 'Menantu! BABAH' PM ke-4 dan RAKAN-RAKAN 'Level 4 BOYS'nya cuba masuk CAMPUR urusan penTABDIRan NEGARA.. Sedangkan yang LULUSan Oxford + Cambridge joke diTOLAK bila RAKYAT tahu mereka cuba diperBODOHkan, takkanlah beBUDAK 'DROP' ini PERASAN mereka lagi HEBAT? Belajar TESL joke HANCUS, ada HATI nak PERASAN diri tuh HEBAT? HE!HE!HE!

Nukilan Tukang Dok Peghati

No comments: