KUNYIT HANGIT! AMAT MEMUALKAN BILA SEORANG PELIWAT/PENZINA MENCERITAKAN PASAL MARUAH!

Tengok betul2 muka syaitan yang direjam ni!Ketua Pembangkang pale tidak bermoral dalam sejarah negara, Anwar Ibrahim, menyalak-nyalak di bangunan Parlimen menyatakan bahawa Pilihanraya Umum ke-13 kali ini adalah yang pale kotor berbanding semua pilihanraya yang pernah diadakan.

Bagaikan tidak puas di dalam Dewan Rakyat, Anwar terus menyalak di lobi Parlimen sambil disahut oleh beberapa orang lagi pemimpin pembangkang seperti Anthony Loke, Wan Rahim, Khalid Samad dan kekasih songsangnya, Azmin Ali.

Kononnya, penambahbaikan sistem pilihanraya yang diluluskan kerajaan itu tidak berguna memandangkan sistem dan data daftar pemilih yang dikendalikan oleh Suruhanjaya Pilihanraya (SPR) tidak bersih.

Sebenarnya, saya sudah agak bosan untuk menulis mengenai pelbagai dakwaan tidak masuk akal para pemimpin pembangkang tersebut. Bukan apa, mereka sememangnya mereka-reka isu yang tidak ada. Pilihanraya di negara ini memang bersih dan adil!

Saya mencabar semua pemimpin pembangkang, sekiranya mereka bermaruah dan yakin bahawa PRU13 tidak bersih dan kecoh, usah sertai pilihanraya umum kali ini! Berani? Sila boikot PRU13 sekiranya mereka benar-benar berprinsip dan yakin dengan tuduhan mereka itu.

Kerajaan sebelum ini telah beri muka kepada mereka. Mereka kata sistem pilihanraya kotor, banyak penipuan dan tidak cekap. Meskipun kerajaan menafikan dakwaan itu, kerajaan masih lagi melayan kehendak mereka dengan menubuhkan PSC.

Read more...

No comments: