PANAS BERAPI! KONSPIRASI UNTUK MEJATUHKAN OSTAT AZIZAN DI KEDAH SEMAKIN MENJADI KENYATAAN!

Aku kesian tengok Ostat Azizan ni, yalah sejak kebelakangan ini dia asyik diserang oleh orang-orang PAS sendiri! Macam-macam cara mereka cuba untuk menjatuhkan Ostat Azizan ni. Terbaru mereka sebarkan satu cerita dongeng tahap harami punya dimana mereka telah mengatakan Ostat Azizan telah meletakkan jawatan.

Apa punya bangsat la mainan yang dimainkan oleh konco-konco Anwar dalam atau lebih dikenali sebagai Anwarinas bak kata YB Zul Kulim. Ostat Azizan dengan begitu lantang menyelar cerita rekaan Anwarinas ni. KLIK SINI

Cuba korang perhatikan Ostat Azizan ni, dia ni memang tak disenangi oleh Anwar yang suka meliwat dan berzina tu. Anwar menggunakan Aziz Bari untuk menghentam Ostat Azizan, dalam isu KUIN juga nampaknya Ostat Azizan keseorangan. Kesian dia, tak lama lagi agaknya dia akan stick on Hassan Ali la gamaknya.

Anyway, kisah MB Azizan ni agak tragik, sebab bukan orang UMNO yang nak jatuhkan dia di Kedah tetapi orang PAS berimamkan Anwar sendiri yang nak menjatuhkan dia. Aku ni bukan apa, kesian tengok orang baik macam Ostat Azizan ni kena buli.

Aku berdoa supaya golongan ulamak dalam PAS akan meninggalkan PAS dan membuat NGO atau parti baru yang takde golongan Anwarinas yang sangat kita ragui akan keimanan mereka ini.

No comments: