PANAS BERAPI! ESOK PAGI ANWAR AKAN JUMPA NIK AZIZ! UNTUK APA?

Daripada maklumat yang baru diterima, Anwar Ibrahim dikatakan akan bertemu dengan Nik Abdul Aziz, Mursyidul Am PAS pagi esok untuk menerangkan tentang maksud kata-katanya mempertahankan Zionis Israel dalam temuramahnya dengan sebuah majalah antarabangsa, Wall Street Journal.

Anwar Ibrahim telah pusing satu Malaysia untuk menerangkan yang dia telah disalahsebut oleh Wall Street Journal tetapi cubaannya itu kurang berjaya kerana maklumat tentang hal tersebut telah awal lagi diketahui.

Kegagalan Anwar untuk memutarbelitkan kenyataannya sendiri, akhirnya memaksa Anwar mendapatkan bantuan daripada Nik Aziz bagi memulihkan kembali sokongan yang semakin menurun dan merudum terhadapnya.

Yang pasti, Nik Aziz akan ditemberang hidup-hidup oleh Anwar Ibrahim. Anwar Ibrahim hanya mahu Nik Aziz bercakap bagi pihaknya kerana Anwar Ibrahim percaya, cakap-cakap Nik Aziz lebih berkredibel.

Dan seperti biasa, Nik Aziz yang sebenarnya TIDAKLAH BERAPA CERDIK akan mudah terangguk dan kemudian jadi tukang cuci jubur serta tahi orang lain.

Esok, itulah yang akan dilakukan oleh Nik Aziz. Nik Aziz akan membuat pengiktirafan terhadap Zionis Israel setelah ditemberang oleh Anwar Ibrahim!!!

HOUSE PK: Ini petikan dari blog Kickers, korang tengok la Anwar ni, dia nak pergi cuci kepala Nik Aziz la tu! Kita sama-sama nantikan apa kenyataan Nik Aziz esok, kalau dia pusing, maknanya kita dah faham la..he he he

No comments: