EKSKLUSIF! KERETA YANG TUN MAHATHIR TEST DRIVE AKHIRNYA TERBONGKAR JUA!

Masa aku baca blog Tun M pasal kereta baru yang telah di Test Drive oleh pemimpin yang pale aku sayang ni, KLIK SINI. Aku rasa teruja gila, hinggakan aku rasa nak pergi dapatkan kereta itu sekarang jugak. Yalah aku tak mampu tapi dari apa yang diceritakan Tun M tu memang membuatkan aku tak sabar menunggu keluaran kereta terbaru Proton ni.

Aku dok siasat gak, kereta apa yang Tun M bawak yang dia begitu teruja sekali sampai ditulis dalam blog dia pengalaman membawa kereta terbaru dari Proton tu, siasat punya siasat barulah aku tau, itu adalah kereta P3 atau dalam bahasa mudah dia, kereta yang akan menggantikan Proton PERSONA!

Sam Auto blog telah mendedahkan produk terbaru Proton tu, aku tak tau blog ini dapat dari mana la, tapi kalau inilah designnya maka memang la aku teruja. KLIK SINI

Aku ni memang cukup sayangkan Proton ni, bukan apa, korang bayangkanlah anak-anak Malaysia kita siapa sangka akan membuat model-model yang mencengkam macam ni kan? Perghhh! Terbaik la Proton!



HIDUP MAHATHIR! HIDUP PROTON!

No comments: