CILI KASI TARUK! TAKTIK ANWAR UNTUK MENJADIKAN PRU AKAN DATANG MEDAN PERTUMPAHAN DARAH SUDAH BERMULA?

Jika anda meRASAkan PRU-13 akan berlangsung dalam suasana AMAN dan TENANG, anda SILAP.. Malah lebih elok jika kita KATAkan bahawa sudah ada perCATURan yang berpunca dari kuasa ASING untuk menJADIkan suasana PRU-13 kita sama tahap seperti di Pakistan, Iraq atau Afghanistan.. Orang POLITIK kita sudah TIDAK lagi berPOLITIK dengan FAKTA atau LOGIK.. Sebaliknya RAMAI yang sudah berPOLITIK mengikut hawa NAFSU untuk mengHANCURkan NEGARA jika mereka TIDAK puas HATI dengan keputusan PRU-13 nanti..

Kenapa kita KATAkan demikian? Hari ini kita diHIDANGkan dengan DRAMA pecah CERMIN kereta semasa CERAMAH Penasihat PKR di Sembrong.. ->KLIK<-

DiFAHAMkan KONONnya ada ADEGAN baling-membaling semasa dia berCERAMAH di sana.. Malah, ada pulak BALACI PKR di Sembrong pantas menuding JARI kepada UMNO di samping seperti biasa menuduh KONONnya POLIS hanya meLIHAT tanpa mengambil apa-apa TINDAKAN.. Kita PERCAYA PKR memang biasa berBOHONG.. Jadik, perkara KECIL joke pastinya diperBESARkan tambah pulak bila bab nak memBURUKkan MUSUH mereka..

Baiklah, bagaimana pulak dengan keJADIan pecah CERMIN kereta semasa majlis perJUMPAan bersama Timbalan Pengerusi BN Selangor, DS Noh Omar dan mesyuarat JENTERA PRU-13 di Kelana Jaya? ->KLIK<-

Adakah ini joke diLAKUkan oleh puak yang SAMA seperti yang diTUDUH oleh PKR di Sembrong? Wuii.. Takkan begitu CEPAT mereka berGERAK ke Selangor semata-mata untuk PECAHkan CERMIN kereta? Atau joke bolehkah UMNO menuduh pulak ini diLAKUkan oleh pua! k-puak P KR yang sememangnya kita TAHU memang TAIK SAMSENG? Namun demikian, RESPON mereka yang diPECAHkan CERMIN keretanya di Kelana Jaya TIDAK pulak menuduh seSIAPA macam PKR sebaliknya menyerahkan kepada POLIS untuk membuat SIASATAN?

Kita PERCAYA dua kejadian di atas adalah kejadian berASINGan tetapi saling berKAIT akibat keBENCIan antara satu sama lain.. PKR seperti yang kita TAHU amat memBENCIkan UMNO.. UMNO pulak walaupun sebenarnya memBENCIkan PKR tetapi TIDAKlah menunjukkan keAGRESIFan mereka.. Malah, kejadian di Sembrong sebenarnya memBUKTIkan bahawa Penasihat PKR TIDAK diSUKAi oleh RAKYAT kerana mereka menunjukkan PERASAAN secara berDEPAN.. Sedangkan di kejadian di Kelana Jaya UMPAMA lempar BATU sembunyi TANGAN!

Apa pun, ini BUKANlah BUDAYA POLITIK yang SIHAT atau MATANG.. Ini adalah BIBIT-BIBIT perSENGKETAan yang SENGAJA diTIMBULkan untuk menCETUSkan HURU-HARA pada PRU-13 nanti.. Dengan kata lain, PRU-13 bukan lagi MEDAN untuk memBUKTIkan siapa pale LAYAK untuk berKHIDMAT kepada RAKYAT, sebaliknya bakal menjadi MEDAN PERANG saudara jika kejadian sebegini TIDAK diBENDUNG dari sekarang.. Kita berHARAP agar pihak peRISIKan segera mengambil LANGKAH seWAJARnya agar PRU-13 nanti TIDAK menjadi TERUK..

Pihak yang menJANGKAkan parti mereka akan KALAH akan cuba memBUAT keKACAUan seperti apa yang terjadi di Pakistan atau Iraq dengan BANTUAN pihak ASING.. Bukankah ini 'TREND' yang cuba diLAKUkan KONONnya diNAMAkan sebagai 'SPRING'? Pihak ASING yang diMAKSUDkan berANGGAPan KONONnya RAKYAT di NEGARA ini terlampau BODOH seperti di NEGARA-NEGARA Arab.. Malah, keadaan ini akan cuba 'diHALALkan' KONONnya atas nama HAK ASASI Manusia! Apakah kita RELA NEGARA kita menjadi begitu?

- Apakah terlampau SUKAR untuk pihak berKUASA mengesan dan berTINDAK terhadap AGENDA KOTOR pihak-pihak ASING yang berSUMBERkan ZIONIS Neo-CON atau Yahudi KAI-FENG ini?

- Apakah kita sebagai RAKYAT meRELAkan N! EGARA in i diHANCURkan sedemikian rupa semata-mata untuk mengHALALkan penZINA dan penJUBOR berKUASA KONONnya atas nama HAK ASASI Manusia?

Sumber: Tukang Dok Peghati

No comments: