PANAS BERAPI! SI JUBURI KERAH GUNA ISU NFC DAN BANK DUNIA DEMI MENUTUP MALU ISU MAHASISWA GAY BIADAP!

Sungguh berUNTUNG diLAHIRkan bermuka JAMBU.. Biarlah badan tak berisi mana pun, asalkan muka JAMBU ala-ala ARTIS K-POP, dah tentu ianya akan memikat HATI Penasihat PKR.. Tambah pulak jika muka JAMBU ini sanggup menurunkan 'MUKA' DS Najib di PWTC, lagilah diSAYANGi oleh Penasihat PKR.. Biarlah satu NEGARA mengutuk perBUATan sedemikian, asalkan dapat 'ADMIRE' oleh Penasihat PKR, memang berTUAH badan.. Walaupun OTAK mungkin setakat mampu belajar TESL aje.. Apa pun, dia JANGAN nak SALAHkan orang jika dia sendiri yang cari PASAL!

Sampaikan Penasihat PKR sanggup ARAHkan para BALACInya MAINkan kembali ISU NFC dan ISU Tun Dr. Mahathir KONONnya pinjam duit Bank DUNIA demi meng'COVER Line' perBUATan BIADAB Mamat Jambu ini di PWTC pada Sabtu lepas.. Ye la.. Untuk apa Penasihat PKR menimbulkan kembali ISU sedemikian? Dah tentulah tujuannya untuk mengALIHkan perhatian RAKYAT yang ketika ini MARAHkan Mamat JAMBU itu? Dalam PKR sendiri joke mungkin hanya Timbalan Presiden dan ADUN Seri Setia yang berTUAH dapat pemBELAan sebegini? Itulah berTUAHnya penyokong PKR yang JAMBU!

Berhubung ISU NFC yang jelas diTIMBULkan kembali untuk 'COVER Line' perBUATan Mamat JAMBU itu, kita RASA biarkanlah pihak pengurusan NFC sendiri yang menJAWABnya.. Itu joke entah bila nak diJAWABnya.. Kalau anda inginkan sedikit MAKLUMAT, rajin-rajinlah JENGOK kat BLOG Abg. Din 'PENYU' nih! HE!HE!HE! ->KLIK<-

Pada kitalah, dah memang PERANGAI puak-puak PKR suka SALAHkan UMNO serba serbi.. Bukan takat mereka terCIRIT tengah JALAN aje, anda LIHAT sendiri Penasihat PKR bila terKANTOI dek KES 'menJUBOR'.. Itu joke S! ALAH UMN O jugak? Agaknya UMNO yang 'SPONSOR' KARIPAP untuk diSANTAP lepas dia 'menJUBOR' kot? HE!HE!HE!

Oleh itu, pengurusan NFC patutlah rasa berSALAH kerana telah memBEBANkan UMNO sedangkan URUSAN tersebut hanyalah PINJAMan biasa yang mungkin telah 'diPAKAI' untuk tujuan lain tetapi TIDAK menyalahi mana-mana undang-undang pun? Ye la.. Orang BISNES nih mana kisah sangat soal INTEGRITI pun? Janji MASYUUKK! Sebab itulah hanya orang yang ada INTEGRITI seperti Penasihat PKR akan berUSAHA untuk memBONGKARkan INTEGRITI orang lain.. Tujuannya supaya orang tak la NAMPAK yang INTEGRITInya sebegitu BURUK.. Apa pun, bila NFC nak SAMAN mereka tuh?

Berhubung ISU Tun Dr. Mahathir KONONnya telah pinjam duit Bank DUNIA, beliau sendiri telah joke menJAWAB menerusi BLOGnya seperti berikut.. ->KLIK<-

Ooo... Patutlah Penasihat PKR TAKUT nak berSUMPAH seperti yang diCADANGkan oleh Tun Dr. Mahathir.. Dia sendiri punya 'SIGNATURE' rupanya.. Agaknya entah berapa banyak lagi 'TAIK'nya sebegini yang diTINGGALkan dalam UMNO untuk diKOREK balik oleh para BALACInya demi memBURUKkan UMNO? DS Najib buat tak NAMPAK ke?

Kita kembali kepada TAJUK.. Seperti yang diNYATAkan, memang berTUAH jika anda penyokong PKR yang cuma belajar TESL tapi bermuka JAMBU! Kalau anda muka macam 'GORILA' atau 'TENUK' seperti dalam KLIP video ini, NESCAYA anda tidak akan menerima LAYANan sedemikian RUPA! KAH!KAH!KAH!->KLIK<-





Oleh kerana mereka sendiri yang menDEDAHkan muka 'GORILA' dan 'TENUK' masing-masing menerusi KLIP video ini, jangan SALAHkan orang lain kalau terjadi apa-apa.. Memandangkan muka joke macam 'GORILA' dan 'TENUK', belum tentu lagi Penasihat PKR akan memBANTU walaupun sanggup bukak SELUAR dan tayang PONGGONG saiz GAJAH masing-masing dep! an dia!< /span> Seperti yang diNYATAkan, kalau muka ala-ala MP Gombak semasa zaman MUDAnya atau muka JAMBU macam ADUN Seri Setia, dah tentu akan diBERIkan LAYANan ISTIMEWA! Jangan SALAHkan Mak BAPAK pulak ye~!

Tak PERCAYA ke apa yang kita TULIS nih? Tak KISAHlah.. HAKIKATnya orang lama seperti DS Zahrain, Gobalakrishnan, Chandra Muzaffar, Nallakarupan, Zaid Ibrahim dan RAMAI lagi telah diPINGGIRkan mungkin kerana dah TUA dan muka masing-masing ada KEDUT sini dan sana.. Euuwww!! Manalah Penasihat PKR tuh berSELERA nak 'MEETING' untuk menCARI jalan mengHANCURkan NEGARA dengan muka-muka TUA lagi berKEDUT macam nih.. Terpaksalah PINGGIRkan 'SLOW-slow' dan kasi yang muka JAMBU macam ADUN Seri Setia mengGANTIkan walaupun BARU berapa TAHUN jadi AHLI!

Kesimpulannya, walaupun USIA anda mungkin masih muda tetapi kalau muka tuh seperti 'GORILA' dan 'TENUK' macam yang kita NYATAkan tadi, JANGANlah berANGAN tinggi sangat.. Takdenya ke mana.. Kalau sanggup masuk JEL Sungai BULOH bersama Penasihat PKR sekali joke maunya dia suruh mereka yang muka sedemikian diTEMPATkan di SEL orang kena 'DEATH Penalty'! Tak PERCAYA ke? KAH!KAH!KAH!

Walaupun muka tak JAMBU, asalkan AKHLAK dijaga elok, INSYA-ALLAH ada keBERKATannya.. Tuhan bagi keBERKATan buka ikut muka JAMBU ke tak.. Kalau muka JAMBU tapi diSIA-SIAkan dengan sedekah 'PONGGONG' kat orang untuk 'diJUBOR', tak ke KUFUR nikmat namanya tuh? Muka JAMBU joke tak guna kalau PONGGONG dah jadik rabak! KAH!KAH!KAH!

Sumber: Tukang dok Peghati

No comments: