Australian taxi driver fined for wearing jeans

SHARE
AND
DISCUSS

ADELAIDE: An Australian taxi driver was upon Wednesday systematic to pay Aus$ 1,415 (US$ 1,417) for wearing jeans to work despite insisting they were tailor-made as well as befitting for the job.

Shahram Forozandeh, 44, was prosecuted by the transport dialect for wearing the trousers contrary to industry standards when he was stopped during the slight inspection in January, the Adelaide Advertiser reported.

In South Australia state, taxi drivers must wear intelligent business-style shirts as well as trousers, with jeans as well as tracksuit bottoms banned.

Forozandeh protested which his outfit was "purely nap as well as tailor-made".

"I had no idea which it would be considered as not wearing the unvaried as the material was pristine wool," he said.

Magistrates slapped him with the Aus$ 265 fine and Aus$ 1,150 in costs.

Read More @ Source

Islam di Malaysia akan hancur di tangan Muslim sendiri part2

"Dan Allah Telah membuat suatu perumpamaan (dengan) sebuah negeri yang dahulunya aman lagi tenteram, rezkinya datang kepadanya melimpah ruah dari segenap tempat, tetapi (penduduk)nya mengingkari nikmat-nikmat Allah; Karena itu Allah merasakan kepada mereka pakaian kelaparan dan ketakutan, disebabkan apa yang selalu mereka perbuat." (QS. An-Nahl, sixteen : 112) dalam kalian gairhah melaksanakan kerosakan di bumi ini,jgn lupa juga keamanan dan kemakmuran yang kita perolehi pada hari ini walaupun kita terdiri dari bangsa yang berlainan agama dan sebagainya adalah kurniaan dari Tuhan... fikir-fikirkanlah............. dan sumber dana BERSIH adalah dari NED sumber zionis.. so, Anwar pun kluarkan la artikel..."In Malaysia,when in doubt, censure the Jews"...biarpun sudah terang lagi bersuluh anwar bekerja untuk puak2 yahudi yang tengah mempersiapkan kedatangan dajjal di muka bumi ini..xkan lah kita semua masih buta hati dan nak terus2 trima fitnah Anuar bulat2 terhadap kerajaan yang mengaitkan semuanya sebagai konspirasi kerajaan??? takkan la kerajaan bayar Paul Wolfowits tuk lantik anwar sebagai konsultan bank dunia dan segala macam??? smpai bile kita semua nak terus censure kerajaan atas segalanya??????... www.anwaraidc.com

Video Rating: 4 / 5

More Barisan Nasional (BN) | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus |
Courtesy of Bonology.com Politically Incorrect Buzz & Buzz

No comments: