PANAS BERAPI! COUNTDOWN DRAMA ANWAR 21 HARI LAGI! MACAM-MACAM ADA!

Ungkapan yang biasa kita dengar "Rumah kata pergi, Kubur kata mari". Yalah ucapan ni selalunya untuk orang tua kutuk tak sedar diri. Anwar joke sama jugak, dia dalam mode "RUMAH KATA PERGI, SG BULOH KATA MARI".

Maka disebabkan dia tahu yang dia akan ke Sg Buloh Inn, dikerahnya semua laskar-laskar tak tumbuh bulu supaya menggulingkan PM. Masa Personal Computer hari tu pun, korang boleh tengok mamat kuat meliwat ni, dengan selamba kata kes liwat tu dia akan menang. Memang sah gila si juburi ni.

Anwar tengah MENGGELUPOR sekarang ni sebenarnya. Sebab tu dia reka cerita Bank Dunia dan menyalahkan Tun Mahathir, padahal satu dunia tahu yang si peliwat inilah yang nakj bawak masuk IMF ke negara kita. Malah semasa ketiadaan PM diwaktu itu, Anwar sudah joke membawa orang-orang IMF ke dalam Bank Negara.

Mujurlah Tun M halau IMF keluar. Itu kisah semua dah tahu, tak percaya? Tanyalah semua rakan-rakan Anwar yang sudah joke tinggalkan dia di kala ini kerana mereka semua dah sedar bahawa Anwar memang agen Zionis dan seorang peliwat tegar.

Segala apa yang dikatakan dan diperjuangkan untuk Anwar satu masa dahulu adalah sia-sia belaka. Hari ini mereka semua dah tinggalkan si juburi ni, Tetapi mengetahui Anwar dia tak pernah penat nak rekrut balaci-balaci baru terutama sekali mahasiswa-mahasiswa yang berakal pendek.

Tak cukup dengan tu, si SAM Ketot kata mereka akan membuat demo 901, sekali tengok bunyi macam Hot Dog 1901 joke ada kan? Maknanya mereka sudah merancang macam-macam sebab AL JUBURI WALIWATI akan memasuki SG Buloh. Mereka dah tahu rakyat dah meluat dengan Anwar tetapi mereka nak pastikan yang Anwar tetap nampak renouned dan dikasihi so mereka buat la macam ni.

Harus diningat rakyat sudah mula tahu siapa ANWAR IBRAHIM se! benarnya , tetapi disebabkan balaci bangsat yang tak habis tumbuh bulu ni nak tunjuk mafiosi dan Sam Ketot nak menagih kasih si juburi maka mereka terus-terusan membuat kecoh!

Tinggal twenty-one hari je lagi Anwar akan dijatuhi hukuman, kita akan melihat macam-macam lagi DRAMA MURAHAN mainan al juburi ni. Ada satu lagi aku nak ingatkan korang semua, wajib bagi kkrang semua untuk ingat akan perkara ini.

KALAU TIDAK KERANA KHAIRY JAMALUDDIN DAN BAPA MERTUA DIA SI TUN DOL YANG MELEPASKAN ANWAR, MAKA TIDAK LAH KITA AKAN MELIHAT SEMUA INI HARI INI. KHAIRY KITOL SIAP BAWAK PASSPORT LAGI UNTUK ANWAR.

Sebab itulah sampai hari ini, kita rakyat Malaysia tak tenteram, si Anwar ni tak habis-habis menghasut, meliwat, berzina dan membuat kacau bilau! Anwar percaya dalam 'CHAOS THEORY'. Dia percaya hanya dengan cara itu sahaja dia boleh menjadi Perdana Menteri.

Aku mendoakan supaya si Pengkhianat bernama Anwar ni meringkuk dalam penjara selama-lamanya. Amin

COUNTDOWN twenty-one HARI BERMULA....

No comments: