KUNYIT HANGIT! LIWAT ANWAR ADALAH SAH SEBAB SUKA SAMA SUKA MAA!

Anwar sememangnya tidak bersalah kerana meliwat. Liwat yang dilakukannya adalah sah dan tidak menyalahi undang-undang. Malah Anwar telah mengakuinya berulang-ulang kali bahawa liwat yang dilakukannya adalah SUKA SAMA SUKA. Bila sudah SUKA SAMA SUKA, bermakna liwat berkenaan tidak salah dan Anwar tidak boleh dihukum.

Pendapat ini disokong oleh Pemantau Hak Asasi (HRW) yang menggesa Malaysia agar menghapuskan undang-undang diskriminasi ke atas pelaku seksual songsang seperti Anwar Ibrahim. HRW memetik Prinsip-PrinsipYogjakarta yang memperihalkan tentang PERSETUJUAN dunia bahawa SEKS SUKA SAMA SUKA adalah hak privasi dan hak tersebut tidak boleh dilanggar sama sekali.

Justeru apabila para mahasiswa yang membentuk SSM dan BEBAS yang mengaku mereka adalah majoriti di kalangan para pelajar universiti menyokong gerakan pembebasan Anwar Ibrahim, maka ia merupakan tindakan yang paling tepat.

Kalau ORANG PUTEH sudah menyokong tindakan Anwar Ibrahim melakukan LIWAT SUKA SAMA SUKA, dan ia merupakan HAK ASASI, maka Mahkamah Tinggi yang bakal membuat keputusan pada 9 Januari nanti, perlu membebaskan Anwar Ibrahim.

SEKS SUKA SAMA SUKA termasuklah LIWAT, tidak salah kerana ia adalah hak asasi dan hak peribadi seseorang. Tidak boleh sama sekali melanggar hak asasi seseorang. Itu yang diperjuangkan oleh para penyokong LGBT.

Tetapi penghasutan yang dilakukan dalam bentuk lain, tidak pula dianggap sebagai menceroboh hak privasi orang yang tidak ingin mendengar hasutan berkenaan. ! Sebalikn ya mereka yang tidak bersetuju, enggan menerima atau menolak hasutan-hasutan disamakan sebagai PERKAKAS UMNO. Dan apabila menjadi PERKAKAS UMNO yang menolak hasutan huru-hara, perlecehan terhadap nilai-nilai hidup yang menjijikkan seperti LIWAT sama ada suka sama suka atau paksaan, merupakan sesuatu yang terkutuk dan terlaknat.

Justeru dalam hal ini, Anwar Ibrahim tidak seharusnya didapati bersalah kerana dari awal lagi, bahkan diakui sendiri oleh Anwar Ibrahim bahawa LIWAT berkenaan ADALAH SUKA SAMA SUKA!!!!

HOUSE PK: Ini aku petik dari blog Kicker! Kalau korang perhatikan, benda sayang sama jugak Karpal nak buktikan. Sekarang aku nak dengar dari mulut PAS sendiri bahawa mereka merestui HUBUNGAN SEKS SONGSANG ini.

No comments: