PANAS BERAPI! APABILA SI KHAIRY@KITOL NAK TUNJUK PANDAI..KAH KAH KAH

Al kisahnya si Khairy Jamaluddin telah melantik si racist Regina Lee yang sangat cintakan DAP dan Tony Pua sebagai Setiausaha Akhbar dia di Kementerian Belia dan Sukan. Terkejut gak le aku dengar berita ni. Bukan apa si Menteri untuk Rakyat ni kununnya nak bodek kaum CINABENG la.

Sebab tu dia lantik Regina Lee atau dia ni memang takde langsung semangat melayu dia dalam diri. Maklum la lahir di Kuwait dan belajar di luar negara, mana nak ada semangat kemelayuan kan? Ada dikalangan kawan-kawan aku kata KJ bakal PM! Aku nak tergelak beb.

Sebabnya mudah saja, aku tak perlu nak bantai dia pun. Aku tau si KJ aka Kitol (rindu aku ngan nama ni) ni memang ada satu formula yang orang lain takde. Nak tau apa? Formula dia adalah SELF DESTRUCTION mode. Inilah yang meyakinkan aku bahawa mamat ni takkan ke mana pun. Percaya la, dia ni selalu nak tunjuk cara berpolitik baru ala-ala Saifuddin Abdullah.

Hakikatnya, Cina tetap tak akan terima Melayu, PM Najibd ah cuba habis-habisan akhirnya kaum Cinabeng menipu PM. Tapi si Mr Self Destruction ni tetap nak tunjuk hero. Wow! Anak Muda suka KJ, style dia dan gaya dia memang hebat, kalau betul la anak muda gilakan dia kenapa final choosing anak muda banyak sokong FUCKATAN?

Mas abaru jadi Menteri hari tu dia receptive to advice Zahid Hamidi, pastu kata dia Menteri untuk semua termasuk DAP! Yang pale tak boleh belah dia receptive to advice Bos FAM! Khairy ni pendendam dan percayalah cakap aku orang pendendam takkan kemana. Dendam memusnhakan. Sebagai pemimpin kena ada jiwa besar beb. kitol hati kuman...kah kah kah

Cuma satu je persoalan dal isu Regina Lee ni, aku tak tuduh tapi khabar angin mengatakan Tony Pua dan Khairy inform pada bos yang sama di Singapork! Jadi perlantikan Reg! ina yang memuja Tony Pua ni dah dirancang ke apa? Tanya je jangan la marah. Anwar joke berkarisma, sekarang dia ni joke berkarisma kununnya...be careful..

Malas la nak cerita banyak! Aku just nak suffer dan tengok mamat ni self destruct! Atau dalam bahasa Melayunya memusnah diri sendiri! Yang akhirnya akan memalukan dan merosakkan parti keramat UMNO..takpa kalau tak percaya la ni, tunggu dan lihat saja....

No comments: