CILI KASI TARUK! PENDEMO 505 ADALAH DARI KALANGAN MANUSIA TIADA MARUAH! INI BUKTINYA


Selepas saja Anwar dan lain-lain akan mengangkat sumpah pada lebih kurang 10:50 pagi, Kumpulan Blackout 505 mula cuba merempuh masuk.

Pada lebih kurang 11:10 pagi, keadaan di kawasan simpang masuk ke Parlimen menjadi kecoh secara tiba2 bilamana sekumpulan peserta merempuh penghalang jalan menuju ke Parlimen.


Ekoran itu 33 org ditangkap (termasuk 10 org yg menyerah diri di lokasi). Jumlah sebenar dan butir2 tangkapan akan disemak semula dn dimaklum kemudian. Kesemua tangkapan di bawa ke Central Lock up Jinjang.

Semasa berlaku kekecohan seorg pegawai polis Insp Aswad, pegawai penyiasat IPD Sentul cedera di muka akibat ditumbuk.

Selepas kurang pergelutan, Khalid Samad, AP Shah Alam keluar menemui menerima chit daripada pseerta pada pukul 12:10.

Dia menyeru supaya peserta bersurai. Jam 1215 peserta mula bersurai secara berperingkat.

Kenapa mereka mengamuk?

Kalau setakat nak kasi memo, YB2 PR ni mudah untuk mereka jumpa. Adakah hanya wayang kulit saja?

ATau mereka yang kita ketahui menentang dan menuduh SPR tipu menentang Anwar dan ahli-ahli Parlimen Pakatan Rakyat supaya tidak mengangkat sumpah?

Sia-sia mereka berdemo ke? Rasa diguna ke??? hehehe ....

HOUSE PK: Ini aku petik dari The Unspinners. Sejak dari jumaat lepas para persrta yang sakit otak dan terpedaya dengan al Jubs ni berhimpun dengan harapan Anwar Jubs tak akan akngkat sumpah dan mereka nak fight untuk si jubu! ri tu.
Tapi mengenali Anwar al haramjadah ni, yang tak pernah menepati janji ni, terus angkat sumpah. Last-last pendemo ni agaknya dah rasa kena kencing, seba itu mereka mengamuk. Tapi mereka ni jenis anjing walau dah kena kencing dan kena cirit atas kepala tetap nak pertahankan parti kimak al jubs ni.

Seriously, mereka ni adalah golongan yang sakit otak. Malah aku berani cakap majoriti rakyat Negeri Selangor memang sakit otak sebab boleh sokong si durjana sebegini. Hari-hari ken atipu pun, tapi depa ni macam anjing gila yang setia tetap sokong Anwar.

Korang ni takde maruah ke? Kesian kan?

No comments: