PANAS BERAPI! PEMUDA UPAHAN PKR KATA UNDI 2 KALI! SEKARANG LEPAS KANTOI MANA DIA NAK LARI?


Seorang pemuda Mohd Fadhli garbage garbage garbage bin Khaharruddin yang tampil bersama MP Kuantan Fuziah Salleh dengan dakwaan telah meloloskan diri untuk mengundi dihari pembuangan undi pada 5 Mei 2013, kini dikaitkan dengan habuan dari PKR.

Malah untuk menguatkan dakwaan terhadap SPR, pemuda berkenaan telah membuat laporan polis.



Dalam pada itu, desas-desus mengatakan bahawa bapa pemuda tersebut sedang menghadapi masalah kewangan, malah telah diisytiharkan muflis seperti maklumat di bawah [Semakan dibuat dari sumber SINI]
DALAM MAHKAMAH TINGGI MALAYA DI KUANTAN DALAM PERKARA KEBANKRAPAN (KUANTAN) NO:29-475-07-11
Ber: Khaharruddin garbage garbage garbage bin Awang Mohd (No.K/P: 4761356/550325-06-5117) D/a Noha Agency, lot 3, No. 59 Tingkat Bawah, Hotel KOSMA, Jalan Haji Abdul Aziz, 25000 Kuantan, Pahang Darul Makmur.
Dengan ini diberitahu bahawa atas permohonan yang difailkan pada 29.05.2012 Perintah Penerimaan dan Perintah Penghukuman telah dibuat terhadap Khaharuddin garbage garbage garbage bin Awang Mohd oleh Mahkamah Tinggi, Kuantan pada 25.09.2012.
Segala hutang yang kena bayar kepada sibankrap hendaklah dibayar kepada Pengarah Insolvensi Negeri, ! Tingkat 4 & 5, Wisma Puriwirawan, Jalan Gambut, 25000 Kuantan.
Bertarikh pada 27 haribulan Sep 2012
(NORHAIZAN BINTI ABDUL RASHID)
Pengarah Insolvensi Negeri Cawangan Kuantan, Pahang

b.p. Ketua Pengarah Insolvensi Malaysia
Dari semakan yang dibuat, penama di atas yang dikatakan sebagai bapa kepada Mohd Fadli juga mengundi di Sg Isap.


Soalnya sekarang, benarkah pemuda berkenaan berbuat demikian semata-mata untuk membebaskan bapanya dari muflis?

Kini pemuda berkenaan berdepan dengan kemungkinan berdepan dengan hukuman kerana melakukan kesalahan melanggar peraturan pilihan raya. Sumber: Akar Umbi

No comments: