PANAS BERAPI! MASALAH DALAMAN FUCKATAN RIOT DI KOTA DAMANSARA!

Pada mulanya aku dengar kecoh apabila Dr Nasir nak bertanding di Kota Damansara, berlaku perebutan kerusi antara PKR dan PSM! Bila tengok video Hadi kat atas ni, bilamana Hadi sebut pasal pemimpin yang nak bertanding tapi memuja Karl Marx, Stalin dan lain-lain pemimpin komunis. Maka kita dah faham la dia impute kat Dr Nasir.

Sebab itu ada calon PAS bertanding di DUN Kota Damansara. Umum mengetahui di Kota Damansara, apa saja module yang melibatkan masjid, Dr Nasir hanya akan sampai selepas selesainya waktu solat terutama sekali waktu Maghrib mahupun Isyak. Ini diceritakan oleh ahlul PAS sendiri di Kota Damansara tau, bukan fitnah murahan.

Dari matter Hadi kat atas ni kita dah boleh hidu Fuckatan memang hadapi banyak masalah dalaman. Selama ini mereka menyorak bila UMNO dan BN ada masalah dalaman tapi kini masalah mereka sudah tak boleh nak dicover lagi! Kota Damansara menjadi saksi akan permasalahaan ini.

Anyway, aku await calon BN iaitu Puan Halimaton! Juga aku sokong calon Parlimen si Prakash Rao.

Kita tengok pertentangan 3 penjuru akan menguntungkan siapa sebenarnya! 2008 dulu penduduk Kota Damansara marah kerana diletakkan calon bebal si Zain Isma, kali ini diletakkan calon yang sudah banyak membantu masyarakat di Kota Damansara.

No comments: