KUNYIT HANGIT! KEKASIH TERBARU ANWAR BERNAMA FAREEZ NAK JATUHKAN WAN AZIZAH?


Sepucuk surat bertulisan tangan yang menggunakan nama MOHD FAREEZ KAMAL INTIDZAM yang turut disertai nombor kad pengenalannya sekali 890625-10-5273 serta jawatannya selaku SETIAUSAHA POLITIK ZURAIDAH KAMARUDDIN telah tersiar di beberapa buah blog.

Antara lain isi kandungan surat tersebut adalah memujuk Presiden PAS, Abdul Hadi Awang agar memujuk Wan Azizah mengundurkan diri dan menyerahkan jawatan Presiden PKR kepada Azmin Ali yang dikatakannya sangat berkeupayaan serta lebih cekap.

Bagaimanapun perkara paling menarik dalam surat berkenaan ialah pengakuan si penulisnya, bahawa dia SANGAT RAPAT dengan Anwar Ibrahim dan hal tersebut sangat dicemburui oleh Wan Azizah dan anak Anwar Ibrahim sendiri, Nurul Izzah.

Umum mengetahui, Azmin Ali dan Zuraidah Kamaruddin merupakan PASANGAN BEREGU dalam PKR yang amat ditakuti oleh para pemimpin PKR yang lain. Pasangan yang sama-sama berkongsi KOD 71 dalam kad pengenalan masing-masing, mempunyai cengkaman yang cukup hebat dan sangat berpengaruh serta mempunyai pengaruh yang cukup besar kepada Anwar Ibrahim.

Bahkan dikatakan juga kebanyakan daripada keputusan Anwar Ibrahim sebenarnya datang daripada pasangan beregu ini.

Baca seterusnya di Sel13.com

House PK: Oooo patut la semalam dalam twitter RPK dok cakap ada jambu baru al juburi bernama Fareez, rupa-rupanya inilah budaknya ya? Kekasih skandal kunyit baru? Nak jatuhkan ikan sepat kering dan nak masukkan si pengkongsi bini? Wow PKR! He! bat la l u orang..he he he

No comments: