CILI KASI TARUK! RAFIZI DAN PKR TERLAMPAU DENGKI DENGAN SYED MOKHTAR! KENAPA?

Hari ini aku nak share dengan korang perihal penipuan Rafizi si Gay jambu al jubs! Sebelum aku nak letakkan fakta yang aku dapat pasal Rafizi ni aku nak cakap sikit la, aku tengok si Rafizi ni tak habis-habis serang Syed Mokhtar, alasan dia kata kununnya Syed Mokhtar adalah kroni UMNO

Tapi peliknya hartawan berbangsa Cina yang lain Rafizi and the squad tak pernh pulak nak sentuh, kalau sentuh joke sipi-sipi je, just buat syarat je la, tapi bab Syed Mokhtar ni, dari Anwar sampai ke Tony Pua akan seang abis-habisan. Akal ada ka Rafizi?

Kau tau tak berapa ratus ribu rakyat Malaysia dapat berkerja di bawah syarikat Syed Mokhtar? Berapa ramai kaum melayu dapat merasa kenikmatan berada dalam syarikat beliau Rafizi? Setiap perniagaan Syed Mokhtar pastinya akan ada Kumpulan Wang Simpanan Pekerja atau Kumpulan Wang Pencen, untuk apa Syed Mokhtar buat macam tu? Sebab dia nak bantu melayu la bahalol.

Yang kau dan PKR buat apa? Asyik nak pertahankan kebuasan nafsu bos kau yang kuat TERKAM kan? Dah la masa bos kau si pengamal seks luarbiasa tu masa jadi TPM joke hancur ekonomi dia handle, la ni bila orang lain bejaya korang nak iri hati la pulak! Melayu jenis apa korang ni?

Aku dah berbuih muulut la cerita pasal Syed Mokhtar ni dan kedengkian yang terlampau dari puak PKR ni. Nanti aku sambung lagi, sekarang ni mari kita lawan penipuan Rafizi dengan fakta sebenar tentang ekonomi negara. Hebat kan aku hari ini, sebab nak cerita bab ekonomi dan harga kereta? Yaa, mari kita hayati penjelasan mudah ini:



No comments: