PAS MEMANG ZALIM! SUDAHLAH PECAT USTAZ NASHA LEPAS TU DIA TAK DIBENAR BERTANDING PULAK!

Semalam Nik Aziz dah bagitau yang Ustaz Nasha tidak akan bertanding mewakili PAS lagi, KLIK SINI

Aku tak sangka Nik Aziz si tua kutuk ni begitu zalim dan kejam sekali perangai dia. dia cakap selamba kodok je dalam Buletin Utama semalam. Macam takde benda je. Cuba kalau UMNO yang buat macam tu? Mesti seluruh jentera Pakatan akan kata UMNO memang zalim.

Dasar parti hipokrit! Apa saja mereka buat semuanya halal kan? Tak ke kimak namanya ni? Aku nak share ngan korang satu artikel pasal isu ni:

DALAM PAS, yang berkuasa mutlak adalah Mursyidul Am PAS, Nik Aziz Nik Mat. Hanya si tua bangka ini sahaja yang ada kata putus siapa patut dipecat dan siapa yang tidak. Memanglah ada peraturan tertentu dalam PAS untuk penyingkiran ahli, tapi restu Mursyidul Am PAS adalah undang-undang yang tidak tercatat.

Tapi dengan keadaan kesihatan Nik Aziz kebelakangan ini, tidak ada siapa yang mahu percaya beberapa pemecatan pemimpin PAS terutama di kalangan pemimpin, adalah dibuat olehnya.

Juga bukan mana-mana pemimpin PAS yang lain sebab mereka ini di bawah Nik Aziz dari segi hieraki. Jadi siapa?

Jawapannya, tidak lain dan tidak bukan ini semua kerja Anwar Ibrahim!!

Hanya Anwar Ibrahim sahaja yang setaraf Nik Aziz dan layak buat keputusan macam ini. Pemecatan berbeza dengan isu kalimah Allah dimana Nik Aziz dan Anwar Ibrahim berbeza pendapat. itu soal dasar, ini balas dendam. Anwar memang berdendam dengan Nasharudin sebab ikut Najib melawat Gaza yang seringkali menyerang kepentingan negara yshudi, Israel di sebelah.

Anwar kan pelindung keselamatan Israel!!

Dan ini bukan kali pertama, sebelum ini joke Anwar sudah masuk campur dalam soal penyingkiran Da! tuk Dr. Hasan Ali tahun lepas. Dalam kes itu, Hasan Ali dipecat dari PAS tanpa diberi peluang untuk membela diri terlebih dahulu setelah beliau mengkritik Anwar Ibrahim secara terbuka. Jadi, logiknya (Anwar campur tangan), ada.

Baca seterusnya di Perak Today

No comments: