AISEHMAN! APASAL RAMAI SANGAT CINA DATANG KE MAJLIS MCA DI PENANG?

Alamak aku takut nak pakai perkataan Penang la sekarang ni. yalah kan perkataan tu dah jadi hakmilik Cina Komunis BABI si Guan Eng kan? Tapi aku pakai gak la, peduli apa aku. Si Cina kaki burit ni nak buat apa kat aku joke ya tak?

Ni cerita dari blog Flying Kick yang kebetulan berada di Penang telah terjumpa satu majlis anjuran MCA di Penang, biasanya majlis MCA ni kurang dapat sambutan kan? Tetapi dek kerana Guan Eng semakin jadi babi, maka rakyat Penang dah mula tunjuk protes mereka ni, jom baca:

Agak-agak apa yang akan dikatakan oleh Lim Guan Eng atau pale tidak joke anjing-anjing penjilatnya yang berwajah Melayu dan mengaku beragama Islam apabila melihat lautan manusia bermata sepet yang berkumpul dalam sebuah majlis anjuran MCA, sebuah parti berteraskan kaum Cina yang asalnya merupakan sebuah persatuan saudagar-saudagar dan taukeh-taukeh lombong?

Atau pale tidak pun, apa komen yang akan diberikan oleh Tony Pua, kalau tidak joke Teresa Kok yang seringkali mengaitkan Presiden MCA, Chua Soi Lek sebagai 'rakan kongsi' senyap mereka apabila MEGA DINNER anjuran MCA Pulau Pinang mendapat sambutan yang cukup luas?

Adakah mereka akan menggunakan alasan kononnya UMNO telah membayar Cina-Cina itu untuk hadir? Atau Lim Guan Eng akan mengatakan, Cina-Cina Pulau Pinang itu semuanya kelaparan dan kebulur sehinggakan mereka tergamak datang untuk makan percuma?


Atau barangkali puak-! puak PAS dan PKR akan mengatakan, UMNO dan MCA bekerjasama menyediakan bas, baju T, kain batik, kain pelikat, duit RM50 dan sebungkus minyak masak cap Dacing bagi memancing kedatangan Cina-Cina itu ke program berkenaan?

Bermula jam 7:00 malam tadi, MEGA DINNER anjuran MCA Negeri Pulau PInang telah berjaya mengumpulkan lebih 5000 orang hadirin ke majlis tersebut. Kesemua 500 meja telah penuh dan ditempah dari awal lagi. Majlis berlangsung di Han Chiang.

Dan menariknya, kedatangan mereka bukanlah bermotifkan makan malam yang perlu dibayar itu. Sebaliknya untuk meluahkan kemarahan, ketidakpuasan hati dan kebencian terhadap pentadbiran Lim Guan Eng di Pulau Pinang yang menurut mereka, lebih banyak cakap daripada bekerja.



Apa yang puak-puak Pakatan nak dalihkan lagi? Selama ini mereka kerapkali mendabik dada, kononnya undi dan sokongan Cina SEMUANYA dah berpihak kepada DAP dan Pakatan Rakyat. Indikasi yang ditunjukkan di Pulau Pinang yang merupakan negeri yang cuba dijadikan harta pusaka oleh Lim Guan Eng, terutama dengan dasar-dasar kebenciannya terhadap Melayu dan Islam, nampaknya boleh membuatkan pecacai-pecacai Pakatan menepuk dahi kalau tidak pun, jolok buntut sendiri dan kemudian cium dengan mata terpejam renik!!!!

GUANG ENG BABI! LU JANGAN CONFIDENT BOLEH MENANG KAT PENANG BRADER! LU TENGOK INI GAMBAR! LEBIH BAIK LU LARI BALIK MELAKA LA CELAKA PUNYA ORANG!

No comments: