LAGI LIVE DARI DEWAN SULTAN SULAIMAN BERSAMA GANG PAKATAN BABI!

Crowd almost 5 ribu je tadi. Hujan renyai mula berhenti. Setiap penceramah berucap dlm 5 minit je. Diselang seli dgn persembahan sajak. Speech byk kpd mengajak ke stadium merdeka. Dan jatuhkan BN pd pru13.

This eventuality some-more like karnival, mcm Mat Sabu ckp before. Penganjur byk selit artis dan hiburan. Kaum cina dan india kurang. 80% adalah Melayu yang nak meraikan Penzinaan Anwar dan Shamsidar ni.

Paling ramai joke totok PAS je. Biasa le kan PAS, as you all know..boring sebenarnya...bodoh le pakatan ni, depa nak berpesta je. Ptuiiihhh

Aku tgk section ANAL PAS dok mencari-cari aku, tapi depa tak jumpa lagi...sebab selama ini mereka ingat aku ni orang lain! Akhirnya aku turun dan berada di dewan Sultan Sulaiman..aku dikalangan mereka but they don't know! Muahahahhaha

Nantikan laporan seterusnya...


Sent from my BlackBerry wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: