CILI KASI TARUK! PEMIMPIN PAKAT DOK HOTEL MEWAH, PENYOKONG DOK MEREMPAT TEPI JALAN!

Aku takleh tido maka aku pun ronda-ronda la sekitar KL, aku terkejut bila aku tgk penyokong pakatan yang sanggup tido tepi jalan wei sedangkan chegubard, Mat Sabu Burit dan lain2 pemimpin sedang nyenyak tidur di hotel!

Kesian beb depa ni termakan doktrin atau hasutan untuk berjuang sedangkan pada hakikatnya apa yang sebenarnya mereka perjuangkan? Menutup Penzinaan yang dilakukan Anwar? Kebangkitan apa ni?

Perjuangan yang sedang mereka buat ni? Cuba tolong fahamkan aku sikit? Semuanya kita dah di negara yang indah ni, kenapa kita mesti terhasut dengan mainan ahlul politik yg mahu musnahkan negara?

Why? Kenapa?

Renung-renungkanlah...

Sent from my BlackBerry wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: