PANAS! ULASAN RINGKAS TENTANG NGEH KOO HAM DAN NGA KOR MING BY HOUSE PK

Korang perasan tak masa Nizar Laknatullah dipilih untuk menjadi MB Perak pada mulanya, DAP tak setuju dan boikot majlis perlantikan Nizar hanjeng tu, tetapi tidak berapa lama kemudian tiba-tiba saja DAP dengan begitu besar hati menerima perlantikan Nizar Harami.

Padan la Ngeh Koo Ham dan Nga Kor Meng boleh dia je sebabnya dapat tanah 10 ribu ekar. Benda ni ada dokumen dan melihat pada keberangan si Nga Kor Ming, benda ni memang benar dan sahih la nampaknya. Selama ini Nga dan Ngeh selalu tunjuk mereka begitu bersih, aku tau mereka ni la manusia pale korup sebab itu dalam DAP sendiri joke mereka bermasalah.

Mereka ni 2 mafiosi kurang ajar yang patut dibaling batu dari dulu lagi ke atas kepala mereka, mereka buat negeri Perak ni macam negeri bapak depa, tak cukup dengan tu Nik Aziz kimak pulak kasi 10 ribu ekar tanah hak Kelantan kepada 2 komunis ni hanya semata-mata mahu dapatkan jawatan.

Aku tau dari dulu bahawa Cina DAP ni takkan kasi jawatan tu free-free je. Mesti ada understanding punya. Kena pulak si Nizar Laknatullah ni, begitu patuh pada Nga dan Ngeh. Kemana saja Nizar pergi pasti ada salah satu dari dua mafiosi cibai ni. Akhirnya tergadailah segala hak melayu kat Perak. Mujurlah Perak berjaya diselamatkan oleh 3 manusia yang lebih mengenali mereka dari kita.

Terbukti hari ini apa yang diperkatakan oleh YB Jamal dan YB Osman Jailu serta YB Hee Yit Foong pasal Ngeh dan Nga ni adalah kenyataan. Sudah banyak aku dan rakan-rakan dedahkan pasal mereka, kalau ada masa bacalah. Harus diingat negeri Perak pale ramai komunis! Ini hakikat.

Kalau nak selamatkan Perak maka orang Melayu dan orang India kena bersatu dan pastikan DAP terkubur atau pale kuran joke mereka tidak berkuasa lagi. Lihat saja bagaimana Ngeh dan Nga ! menghina Kula sebab dia orang India. Ngeh dan Nga adalah racist yang bencikan Melayu dan India.

JAUHI WABAK DAP!


No comments: