KECUNDANGNYA MALAYSIA DI BUMI TOMYAM!

Aku sangat mencintai Tomyam sama seperti aku sukakan kari, namun hari ini aku hilang selera ngan tomyam setelah pemain Malaysia dimandikan Tomyam. Kalah kita 2 0 kepada Siam. Referee memang macam cibai, dia nampak berat sebelah.

Tapi pemain kita joke main tak berapa power. Nak salahkan pemain? No way, aku salahkan Rajagobal kerana strategi dia tak betul, sejak dari seri di Bukit Jalil hari tu aku dah agak susah Malaysia nak menang melainkan manager ada strategi yang hebat! Namun ramalanku benar belaka, Rajagobal ni layak jual Thosai je..

Apa kata Malaysia tahun depan ambik manager dari Brazil ke, Argentina ke, ambik la Zinedine Zidane ke, Maradonna ke, bukan tak mampu kan? Dari habiskan duit bela orang macam Abdullah Hishan yang dah nak join PKR tu dan memuja Anwar kerana mempunyai selera yang sama...baik ambik manager power dan sight bebudak kita ni..lagi berfaedah kan?

Aku privately simpati pada pemain kita yang berkaliber ni semua, sayangnya manager destroy maka mereka joke tak berapa menyerlah! FAM, elok ambik manager dari negara yang pakar dalam bola, Siam pakai Brazil, kita pakai la siapa yang patut! FAM tu kena bersihkan, banyak bangkai dalam tu...

No comments: