ISU PANAS AES! TOLONG JANGAN PERASAN YA PAKATAN HARAM!

Aku suka dengan apa yang ditulis oleh RBF Online pasal AES! Suka atau tidak kami adalah dari kalangan bloggers yang menentang cara pelaksanaan AES! Kena faham ya menentang cara pelaksanaan bukan AES sepenuhnya. KLIK SINI

Aku percaya AES ni akan ditangguhkan. Aku yakin sebab kami bukan menentang kosong, kami telah memberikan segala butiran dimana perlu diperbaiki. Apabila aku cakap kami bermaksud, aku RBF Online, MyKmu dan blog MIK serta ada beberapa blog pro kerajaan yang tidak mempersetujui akan AES ni.

Terbaru Pemuda UMNO juga telah sebulat suata menentang benda ni, so kalau Mahfuz atau Pakatan nak explain credit, maaf le, kita dari awal lagi dah menentang. Sampai kita kena label dengan gelaran TROJAN HORSE la. Ish, ish, ish dasyat gile le.

Apa pun, aku harap kerajaan akan hnetikan kegilaan AES ni, dan kerajaan tak perlu malu sebab kita mahukan kerajaan yang mendengar keluh kesah rakyat marhaen macam kami ni. Macam selalu aku cakap kalau nak buat sangat pun, kajian yang lebih mendalam diperlukan dan perlu diberi pada pihak berkuasa untuk menjalankannya bukan swasta.

Maaf le kerana kami hanya menyampaikan apa yang kami dengar di bawah ni.....



No comments: