GEMPAR BERAPI! KEBODOHAN RAFIZI THE PARROT MEMBUATKAN NEELOFA TERCIRIT DALAM SELUAR!

"I'm only Anwar's stupid parrot" says Rafizi when he was confronted by reporters who felt cheated!
Setelah ketiadaan Ezam, Anwar kehilangan suara lantang untuk mengkritik kerajaan dan BN. Ruang kosong tersebut cuba diisi oleh Cikgu Badr dan Sam Ketot, namum aura kedua-dua pencacai muda Anwar tidak dapat menandingi kepetahan dan kelantangan Ezam.

Kejahilan Rafizi mengenai perkembangan isu semasa kerana terlampau percaya kepada Anwar menyebabkan Rafizi tersilap fakta, pendidikan di Turkey bukan 100% free
Namun takdir menentukan segalanya..cheeeeewah..berpuisi pulak aku. Apabila video Anwar melanggan China Doll tersebar, Rafizi nampak satu peluang terbaik melonjakkan namanya sambil-sambil mencuba untuk cium bontot Anwar dengan membawa bukti untuk menafi. Malangnya bukti yang dibawa oleh Rafizi memakan diri.


Taktik Rafizi menggunakan waktu di Twitter untuk nafi kaitan Anwar dengan video China Doll akhirnya memakan diri-sendiri, terima kasih Rafizi kerana membawa bukti kehilangan Anwar dua jam di Twitter adalah waktu yang sama Anwar bercengkarama dengan China DollSelepas video tersebar, dengan pantas Rafizi berkata,! Pada da n ketika itu Anwar sibuk bertwitter. Namun penafian pantas Rafizi memakan diri sendiri, terbukti Anwar hilang lebih dua jam dalam Twitter. Paparan waktu dalam video China Doll membuktikan dua jam Anwar hilang adalah waktu yang sama Anwar bercengkarama dengan China Doll.


Bukan soal kesahihan video China Doll yang menjadi isu utama dalam posting aku kali ni. Tak perlu aku cerita panjang pasal video tu sebab semua orang dah tahu, lagipun Anwar sendiri pung mengaku, MUKA MACAM SAYA.

Anwar says "Muka macam saya" ... of course, and Eskay is willing to testify
Apa yang aku cuba nak cerita ialah, si Rafizi The Idiotic Parrot sentiasa mencari isu untuk menghangatkan suasana politik sambil-sambil mencuba untuk menarik perhatian Anwar Ibrahim. Namun, telah terbukti banyak kali taktik Rafizi memakan diri sendiri.


Terbaru adalah pendedahan Rafizi yang mengkaitkan anak Nazri Aziz dengan Michael Chia bersandarkan bukti bergambar dan bervideo sebuah kenderaan sahaja.




Apa punya benak si Rafizi, video yang sama nak dijadikan isu, video yang terang-terang muka Anwar dia buat-buat bisu
Nasihat aku pada Rafizi The Idiot Parrot, berhati-hati bila mainkan isu berdasarkan bukti gambar dan video sahaja. Kini serang balas telah dilakukan oleh The Flying Kick, MIM, RBF dan MyMassa.


Jika gambar SUV berulang alik masuk ke kawasan chateau sebagai bukti tetapi tidak mempamirkan kelibat individu-individu yang Rafizi cubakaitkan, maka cukup terang lagi bersuluh Rafizi adalah antara manusia munafiq. Namun bagi ianya aku tidak pelik kerana Rafizi juga bertuankan manusia yang paling munafiq bernama Anwar Ibrahim.


Telah aku ingatkan tadi, Rafizi jangan cuba bermain! api. Se lepas siding media, Rafizi dan Tian Chua seolah-olah membiarkan para pemberita membuat persepsi.


Persoalan aku kepada Rafizi, bagaimana pula dengan video Anwar dan Eskay menaiki SUV dan terus panjat ke bilik untuk Anwar bercengkarama dengan China Doll.


Ni baru real, boleh nampak Anwar dan Eskay panjat lift sebelum Anwar panjat China Doll


Video ini pula tidak memerlukan para pembaca membuat sebarang persepsi kerana cukup jelas dan nyata sekali manusia tersebut adalah Anwar Ibrahim berdasarkan bukti:


Mirip wajah yang telahpun diakui oleh sendiri oleh Anwar.

Ketepatan dan keselarian waktu Anwar hilang dua jam dalam Twitter sama dengan waktu CCTV di parking lot dan waktu dalam video China Doll.

Diakui sendiri oleh Eskay yang juga kelibat beliau kelihatan dalam video tersebut.

Jam Omega yang mana Anwar dan Azizah masih tergagap nak jawab
.
Anwar tidak berani dengan tindakan undang-undang.


Kini terbukti, keceluparan Rafizi bukannya untuk menegakkan yang hak, tetapi hanya untuk menghangatkan suasana di samping cuba menarik perhatian Anwar. Lagi menyedihkan, setiap percubaan sentiasa mempamirkan kemunafiqan. Dan lebih malang lagi, kebodohan Rafizi sentiasa memakan diri sendiri.

No comments: