Sultan Perak Atau Kerabat? (Part 7) - in Malay



oleh:Ku Syah

Puteri ku
Raja Radziatul Yazmin aka Yazzie
Mantan isteri ku
Philippa
Assallamualaikum
Setelah aku bercerai dgn isteri pertama ku, sorang mem dari England pada tahun 1987 Kami dapat sorang cahaya mata, YM Raja Radziatul Yazmin dan dia telah membawa nya bersama ke England, dan kemudian nya ke USA, ke Seattle, Washington State Anak p'puan aku tu mempelajari jurusan broadcasting di Universiti dan sedang mendapatkan ijazah Masters Aku tak pernah jumpa anak p'puan aku yang ni sejak dia berumor 8 bulan
Putera ku
Raja Ahmad Murshiddul
Sewaktu penceraian kami Aku telah berumah-tangga semula pada tahun 1988 dan dari perkongsian hidup kedua dgn Che Wan Adlina, kami di anugerahkan sorang anak lelaki, YM Raja Ahmad Murshiddul-adzam Shah selama aku berkawin kali kedua, aku hilang perhubungan dgn janda aku Walau bagaimana pon rumah-tangga kedua pon tak lama, hanya bertahan 12 thn dan kami berc! erai aki bat kejatuhan bisnes Aku takleh say isteri aku atas citarasanya yang mahal maka dia minta perpisahan dan aku rela buatper panjangkan jika dah tiada kasih lagi???
Aku pon berbujuang kembali pada tahun 2001 dan sehingga kini aku masih berbujang segala kasih sayang aku curahkan kepada anak lelaki aku dialah sebab aku teruskan perjuangan hidup Anak lelaki aku di bela oleh mak mertua ku sejak bayi lagi maka apabila bercerai aku kekalkan keadaan itu biarlah nenek nya bela budak tu, dan kami (saya dan isteri saya) membuat syarat terbuka sesiapa yang nak menengok anak pergi jer ke rumah mak mertua ku no hal hingga kini aku masih di sayangi dan menghurmati mak mertua ku
Pada tahun 2008, aku mendapat panggilan telefon dari kakak ku, YAM Raja Dottie mengatakan bekas isteriku, Philippa mencari aku dan inginkan contact emel aku Aku pon berikan emel ku pada kekanda kakak aku, dan tak berapa lama kemudian aku mendapat emel yang menceritakan anak perempuan ku yang sudah dewasa mereka mencari aku sebab anak perempuan ku tak pernah mengenali aku Dengan itu, kami pon berhubung dgn facebook selanjutnya dan dapat 'catch-up' dengan masa2 yang lampau Hingga kini terjalin lah perhubungan itu Anak aku memang lawa Mungkin Allah saja nak aku merasakan betapa risaunya apabila ada anak perempuan yang lawa, sebab masa muda2 aku memang nakal macam pelesit
suka mengorat perempuan2 lawa Hehehe
- media perak
Read More @ Source



More Barisan Nasional (BN) | Pakatan R! akyat (P R) | Sociopolitics Plus |
Courtesy of Bonology.com Politically Incorrect Buzz & Buzz

No comments: