CILI KASI TARUK! BUDAK 'BONTOT'ADALAH CONTOH HASIL DIDIKAN PKR! SELAMA INI!

UMURNYA baru nineteen tahun, kalau difikir-fikirkan, selain buat anak, apalah yang budak baya-baya ini tahu pasal hidup, pasal politik, pasal sejarah negara dan sebagainya?

Bila dia memilih tunjuk punggong kepada gambar Datuk Seri Najib dan isteri, dia lupa yang kedua orang yang dihinakannya itu bukan sahaja pemimpin dan isteri pemimpin negara, tapi manusia biasa, ibu dan ayah dalam masa yang sama juga.

Apakah budak ini ingat manusia biasa macam Najib dan Rosmah serta keluarga mereka tidak ada perasaan bila diperlakukan sebegitu? Kalau gambar mak dan bapak dia orang buat macam tu apa rasa?

Kita tahu, budak ini sebenarnya lebih kepada menjadi pengikut apa orang yang sebayanya suka nak buat. Dia mungkin tidak ada kelebihan lain yang menjadikannya istimewa di kalangan rakan-rakannya, melainkan berani buat benda-benda bodoh.

Budak ini dan budak-budak sepertinya yang dihantar untuk belajar tapi membuang masa berdemo kerana termakan pengaruh Anwar dan Pakatan haram, adalah contoh generasi muda yang bakal dilahirkan gabungan PAS, DAP dan PKR yang menjadikan politik kebencian sebagai modal untuk melawan kerajaan BN.

Pemilihan punggong itu pada penulis bukan satu kesilapan moral yang tidak disengajakan tapi memang selari dengan pemimpin pujaannya, Anwar yang juga peliwat dan penzina (ada video).

Sudah tentulah dalam hal-hal macam ini pemimpin PAS, DAP dan PKR haram taknak mengaku mereka terlibat, sekarang joke tak seekor dari pemimpin puak haram ini yang nak komen perbuatan yang terhasil dari politik kebencian yang mereka semai selama ini.

Sebab itu sekarang mereka lebih sibuk hal bendera - dengan yang itupun berpecah juga. Dari 3 parti, 2 bangkang (PAS dan DAP), manakala PKR menyokong (tak langsung).
T api penglibatan mereka itu kemudian, bila kita lihat peguam yang dilantik untuk mempertahankan budak ini nanti, yang mana penulis yakin sudah tentu terdiri dari middle circle mereka juga. Kos peguam itu joke Pakatan juga tanggung macam biasalah.

Masa itu dia nak nafi macam mana?

Buat budak ini, eloklah ditahan dalam lokap semalam dua, biar dirasanya apa akibat jadi anjing suruhan PAS, PKR dan DAP. Penulis tak kisah kalau dia jadi anjing kepada PKR dan DAP, penulis lebih kesal kalau dia jadi anjing kepada PAS sebab PAS itu memang dah anjing Pakatan dah!!!

Pendek kata, budak ini adalah anjing kepada anjing yang lain.

Tapi sementara anjing ini masuk lokap, kita semua perlu insaf dengan taktik politik Pakatan haram ini, mempergunakan budak-budak mentah untuk menjayakan kerja kotor politik mereka.

Hari ini belum jadi kerajaan dah asuh budak-budak buat benda tak elok, bakar perasaan dan semai kebencian, besok kalau dah jadi kerajaan?Semoga Allah swt selamatkan Malaysia dari puak-puak ini.

p/s: Maaflah kalau penulis gelar budak ini anjing tapi anjing saja yang ikut arahan tuannya tanpa berfikir buruk baik di sebalik arahan tersebut.

HOUSE PK: Inilah hakikat yang sedang berlaku sekarang ni, semua yang muda tahun 98 dulu kini dah dewasa, dulu mereka sanggup baring depan lori untuk Anwar la jubs ni, tapi kini mereka dah mula meluat dan geli dengan Anwar.

Jadinya Anwar and a squad akan terus-terusan rekrut bebudak remaja yang hormon mereka sedang naik ni, yalah darah muda, konek baru membesor, kromosom tengah membuak-buak, bila ada benda gila nak dibuat habis lupa semua benda. Persoalannya sampai bila nak diperguna?

Artikel ini aku ambil dari MYKMU< /span>. Apa yang ditulis oleh Adamyan ni sangat tepat sekali dan aku harap kalau ya joke darah tengah panas, akal Tuhan bagi guna la, jangan jadi pak turut. Sekarang mamat ni kantoi siapa nak tolong? Bodoh tak?

Apa mak bapak dia ni tak pernah ajar dia ke mana baik dan mana salah? Atau memang keluarga dia mengajar untuk buat macam ni kepada 'ulul amri'? Kalau ya joke benci sangat dengan PM tu tak payah la nak buat macam ni sekali. Sekarang kau sudah buat maka kau kena tanggung.

Ini kena jadi contoh supaya di masa depan nati takde lagi anak-anak muda jadi kurang ajar macam ni lagi.

No comments: