CILI KASI TARUK! APA PENDIRIAN PAS DALAM ISU NGEH KOO HAM MEGHINA UMAT ISLAM DI MALAYSIA?

Kalau dibaca apa yang ditulis oleh blogger Sanggah Tok Janggut kat SINI, pastinya darah kita akan membuak-buak dengan kenyataan si Ngeh Koo Ham yang memang anti Raja dan melayu ni.

Nampaknya setelah lama dibimbing oleh PAS, ternyata Ngeh Koo Ham, tak sensitif pada umat Islam. Kebodohan Ngeh sial ni telah membangkitkan kemarahan seluruh umat Islam di negara kita, apa dia cuba nak buktikan sebenarnya?

Takkan la si Ngeh tak tau umat Islam protes di seluruh dunia kerana ada seoran pengarah yang menghina nabi junjungan kita Muhammad S.A.W.? Takkan la dia sebagai seorang paderi tak tau akan perkara ini atau Ngeh memang dengan sengaja nak menghina umat Islam.

AKu nak tanya kat PAS ni terutama sekali manusia nyanyuk yang juga merupakan BAPA SYAITAN si Nik Aziz, apakah kamu selama ni melalui parti anak syaitan tak berjaya memahamkan DAP tentang Islam? Bukankah hari tu kamu kata DAP lebih memahami Islam sekarang Nik Aziz?

Sekarang kau nak cakap apa? SI Ngeh dah hina umat Islam dengan mengatakan kita semua umat Islam buang masa melayan perkara ini? Adakah kita membuang masa mempertahankan Nabi junjungan kita wahai Nik Aziz? Inikah yang diajar oleh kamu kepada DAP yang kamu cintai? Aku percaya ramai dalam DAP lagi nak bersuara tapi dek kerna mereka takut insiden Konsulat AMerika yang terbunuh tu berulang maka mereka mendiamkan diri saja.

So Nik Aziz, apa perlu kita buat dengan Ngeh Koo Ham yang juga merupakan keturunan KOMUNIS dari Perak ni? PerlukaH PAS duduk dan berTAKBIR? Apa pendirian AS dalam hal ini? Sedangkan Pemuda PAS nak buat demo Jumaat ini, siap ajak Pemuda UMNO sekali ni. Tapi takkan PAS nak diamkan diri je dalam hal! Ngeh Ko o Ham ni?

Adakah Nik Aziz bapak syaitan akan kata in pandangan peribadi Ngeh, maka ahlul PS wajib menyokong DAP jugak? Aku tak heran la dengan pendirian orang lain. Aku nak tahu apa pendirian PAS dalam isu penhinaan umat Islam di Malaysia oleh Ngeh Koo Ham ni.?

No comments: