PANAS BERAPI! SAMPAI BILA KITA AKAN BIARKAN KAUM DAP NI PIJAK KEPALA KITA?



Sampai bila kita nak tunduk dengan kaum DAP ni? Sampai bila? Korang tengok la dalam isu Penang Port ni, sekarang ni dah ada Konsortium Cina pulak nak mengambil alih, siap nak buat anti-trust lagi!

Dah la filem Tanda Putera joke kita takut nak tanyangkan sejarah kebenaran kerana kaum DAP akan kecik hati, ini orang nak selamatkan Penang Port joke kena cantas dengan peniaga Melayu Islam.

Dalam hal Lynas joke sama, sebab projek tu melayu yang dapat maka kaum DAP cantas dan kita semua takut dan ikut je, Kes Lynas lagi la pelik. Semua saintis kata ianya selamat tapi kaum DAP tetap kata tak selamat! Kenapa sebab melayu yang akan uruskan projek tu dan bukan kaum DAP.

Syed Mokhtar juga menjadi mangsa kaum DAP bangsat ni. Kalau kita perhatikan sejak kebelakangan ini, kaum DAP ni sangat la besar kepala mereka. Serius beb, aku tak tipu. Cakap sikit je mereka dah memberontak dan nak cari pasal.

Persoalannya sampai bila kita nak tunduk dan diam je dengan kaum ni, suka atau tidak, dalam PRU akan datang kaum ini dah memang dah tak mau sokong kerajaan lagi, kalau ada joke jenis orang Cina yang sedar diri ini, tetapi jumlah mereka teramat sedikit.

Takkan la kita nak duduk diam lagi macam ni mereka kenakan dengan seorang usahawan yang dah banyak membantu umat Islam di negara ini wahai pembaca sekalian? Kesian Syed mokhtar kena berlawan dengan puak DAP ni setiap hari, niat dia cuma nak selamatkan Port tu je.

Tapi korang tengoklah serangan yang dilakukan oleh puak chauvinis ini. ! Dari Ket ua Menteri berskandal Guan Eng hinggalah kepada peniaga-peniaga anjing DAP ni! Aku harap kerajaan kena bertegas dalam hal Penang Port ni.

Senag-senang je peniaga kaum DAP ni nak bunuh peluang perniagaan Melayu ni kan? Mereka boleh buat apa saja mereka nak dan kita tak boleh bersuara, inilah masalahnya bila kaum minoriti nak cuba jadi majoriti!

Sudah sampai masanya kita kena tunjukkan pada mereka, jangan pijak kita terlampau lebih. Apa pendapat korang?

No comments: