SEDAPNYA!!! ADUN BETINA PAS RATAH 'ANAK IKAN' DENGAN JADI BINI KEDUA!!!

Isu perkahwinan ADUN Merbau Pulas kembali menjadi hangat dan hangit. Walaupun sebelum ini ADUN Merbau Pulas, Aisyah Ghazali dikatakan telah menolak pinangan bekas pemandunya, tetapi akhirnya ADUN Merbau Pulas merangkap Exco Kerajaan Kedah itu, akhirnya menerima bekas pemandunya yang bernama Sazali garbage garbage bin Sudin sekaligus menafikan berita sebelum ini yang ADUN Merbau Pulas itu berkahwin dengan seorang lagi ADUN dan Exco Kedah iaitu, Hamdan Che Khalib.

Maklumat yang diperolehi mendedahkan pada 5 June 2012, bertempat di Masjid Jeneri, Sik, telah berlangsung majlis akad nikah Siti Aishah binti Ghazali Exco Kerajaan Negeri merangkap ADUN Merbau Pulas dengan Sazali garbage garbage bin Sudin (nombor kad pengenalan 700622-02-6067) berusia 42 tahun dan beralamat di No.376, Lorong 3/1, Taman Makmur, Kulim.

Sazali telah diakadnikahkan oleh Hj. Ismail garbage garbage bin Talib yang merupakan Imam Masjid Jeneri dan disaksikan oleh individu-individu tertentu dari kedua-dua belah pihak termasuklah ayah Siti Aishah sendiri iaitu Hj. Ghazali garbage garbage bin Ahmad yang merupakan penyokong kuat PAS di Kampung Kuala Jeneri, Daerah Mengundi Jeneri dan DUN Jeneri.

Perkahwinan berkenaan menjadikan Aishah sebagai isteri kedua Sazali dan mendapat kebenaran Mahkamah Tinggi Syariah Alor Setar.

Menariknya, Hakim Mahkamah Syariah Sik adalah adik Aishah sendiri iaitu Syeikh Nawawi Hj. Ghazali!!!

Dari pengakuan Sazali garbage garbage bin Sudin yang merupakan Pegawai Khas merangkap Pemandu dan sekarang ini suaminya, kedua-dua mereka telah berkahwin pada awal bulan June 2012 di Jeneri, Sik dan mengucapkan terima kasih kepada operatif kerana mendoakan kebahagiaan mereka sehingga ke anak cucu. Menurutnya, dia telah mendapat kebenaran isteri pertama dan semuanya itu adalah ! kehendak Allah Taala serta qada dan qadar.

Inilah kelebihan pemimpin PAS yang pakar berpoligami. Isteri mereka pun boleh diauta, inikan pula rakyat bawahan... BACA SAMBUNGAN DI KEDAHAN69ERS.COM

No comments: