LIVE DARI HIMPUNAN SHREK PAS DI KEDAH! HARI YANG MALANG BUAT PAS!

Sebelum ni PAS besar kepala kata bahawa perhimpunan Hijau aka Shrek ni akan membuatkan semua terkedu sebab 100 ribu yang akan hadir!

Aku tergelak guling-guling tadi masa Nizar Lahanat tersasul kata PAS akan hancur di semua peringkat! Tak sangka TULAH Tuanku Sultan Johor kena kat dia begitu cepat sekali.

Aku berada di stadium ni wahai ahlul PAS! Korang je tak nampak aku sebab selama ini korang ingat blog ini orang lain, yang sebenarnya aku ada dikalangan kamu. Cuma korang tak perasan je.

Dah le hujan ribut tadi petang pastu keadaan dalam stadium ni penuh dengan lecak, ahlul PAS dengan selamba je sembahyang atas becak yang sangat busuk ni. Tah la mereka ni faham ke tak Islam itu Bersih!

Selain dari Nizar kena tulah, masa Hadi membuat ucapan tadi, lebih kurang 3 ribu hadirin keluar sebba tak tahan dengar Hadi membebel, dah le hati mereka terluka sebab Nizar Laknatullah kata PAS akan hancur!

Oh ya, bukan 100 ribu yang datang ya, cum 10 ribu je yang hadir tu kebanyakannya dari Kelantan. Penuh bas beb, selalu depa kata umno bawak bas, tapi kali PAS terpaksa bawak bas dari Kelantan.

I wonder because PAS Kedah tak mau turun? Sampai terpaksa impot dari Kelantan? Something is wrong! PAS is DEAD!

Mampos mu PAS!

Muahahahahahahaha!

Sent by Maxis from my BlackBerry smartphone

No comments: