SIAL PUNYA NIZAR! MEMANG SAH DIA NI PEMBOHONG BERSIRI!



Apa cerita ni Nizar? Hinanya kau ni wahai Nizar Laknatullah! Aku ni bukan la nak menyokong si mamat gila projek ni, Tapi kau ambik kesempatan macam sial beb. Nampak sangat kau manusia jijik yang desperate, meh kita baca apa ditulis Perak Today kat bawah ni:

Saya tidak ada dan tidak pernah membuat panggilan yang meminta Nizar Jamaluddin datang ketika kejadian tersebut.

Demikian penjelasan Naib Ketua Pemuda Umno Kampar, Zamhuri Md Zin berhubung tindakannya mengamuk hingga mengisytiharkan keluar UMNO yang mendapat perhatian pemimpin agung Pas Perak, Datuk Seri Mohamad Nizar Jamaluddin.

Melalui video yang telah tersebar di seluruh itu, Nizar telah mengatakan bahawa Zamhuri telah membuat panggilan dan meminta supaya beliau datang ke Pejabat Tanah Kinta di Batu Gajah.

Bijak sungguh Nizar menipu. Kalau dah memang dasar pembohong buat apa joke semuanya mesti berlandaskan penipuan.

Dalam pertemuan PerakToday.com bersama Zamhuri malam tadi, beliau menafikan sekeras-kerasnya bahawa beliau ada membuat panggilan kepada Nizar pada hari itu.

Mengenai kedatangan Nizar itu, ingin saya tegaskan dia telah membuat pembohongan dia telah berbohong dan saya tidak sekali-kali panggil dia datang melalui telefon.

Dalam video itu, memang dia ini betul-betul pembohong bersiri dia punya cara berbohong itu memang cukup cantik dan boleh mempengaruhi orang ramai supaya percaya apa yang dia cakap.

Saya sendiri terkejut macam mana secara tiba-tiba dia dan Sivakumar dan Nizar boleh datang sebab perkara ini berlaku memang tak dirancang, ia berlaku secara spontan, terang Zamhuri.

Tambah Zamhuri lagi, Nizar secara tiba-tiba datang seperti penyelamat keadaan kononnya untuk menenangkan beliau yang berang dengan kerajaan Barisan Nasional (BN).

Ternyata, tindakan Zamhuri yang berang dengan sikap pegawai kerajaan telah diambil kesempatan oleh Nizar.

Read more...

No comments: