GEMPAR TAHAP VAVI! ANAK MELAYU PEMIMPIN MANA YANG TIAN CHUA MENGANDUNGKAN?

Tu dia RPK kasi dedah yang Tian Chua sudah mengandungkan anak seorang pemimpin PKR sampai budak perempuan melayu yang kena toron dengan Tian Chua tu terpaksa kena buang anak tu sebab dia tak anak haram buatan Tian Chua lahir ke dunia. KLIK SINI

Kta RPK lagi, Syed Husin tau anak siapa yang diTORON oleh Tian Chua tu, aku joke nak tau jugak anak siapa tu? PKR dan SEX memang tak boleh dipisahkan! Sial kan? RPK juga kata Tian Chua hantar anjing dia pi Korea untuk berlatih bagaimana nak buat rusuhan menggempur polis!

Semakin ketara kan sekarang ni segala kebabian mereka terdedah? Mana pi BAR Council? Suaram? Suahakam atau KUM KUM semua? Tak nak siasat ke Tian Chua hantar terrorist pi sight kat Korea? Tak nak siasat ke Tian Chua yang sokong huma rights ni sanggup suruh awek melayu dia yang dah mengandung buang anak hasil dari hubungan haram?

Mesti PAS tak suka kita dedah cerita ni kan? Sebab sesiapa saja yang sokong PAS, mereka boleh lakukan apa saja, semuanya halal dijamin sorga oleh Nicky Ajis kan?

Berbalik pada kisah ZINA yang direstui PAS ni, sudikah Syed Husin yang diterajang keluar oleh Azmin Skandal Jamban dedahkan pemimpin mana yang anaknya dizinai oleh Tian Chua?

No comments: