FUYOH! 1 JUTA HADIR di program munajat PAS , Stadium Malawati Shah Alam!


Ini gambar aku ambik dari blog Be Da Man! Korang tengok la sendiri, rakyat sudah semakin sedar siapa Pakatan ni sebenarnya. Satu masa dulu kalau dibuat sembahyang hajat atau munajat sebegini, maka akan penuhlah track atau mana saja tempat yang mereka adakan majlis ini.

Orang dah mula sedar Pakatan ni banyak main wayang je! Meh kita baca apa yang dilaporkan oleh blogger Be Da Man kat bawah ni:

Lebih kurang jam 9:30 malam , VIP yang datang mula mengambil tempat duduk masing2 . Khalid Samad mula berucap . Berucap pasal PSC tu ler...sekali tu ada la jugak dia 'konar baring' bagi penjelasan matter Sharil Samad mengenai ketelusan pilihanraya (boleh menang walau bertanding kerusi bebas) . Aku gelak dalam hati je la .. pandai dia cepat2 'close' pasal benda tu . Maka yang lain2 tu joke mengangguk ja lah. Lepas je Khalid Samad berucap , aku tengok2 lagi kawasan dalam track tertutup tu ... lebih kurang macam tadi jugak , walaupun na! mpak ada orang yang masuk . Tiba giliran Tony Pua berucap , aku dah bercadang nak angkat kaki , layan benda lain pulak . Pi sana joke cuma nak tengok impak kehadiran orang . Jadi bila congak2 nak penuh track tu joke kena bawak lebih kurang 20 bas , masa aku masuk tempat parking kereta.. ada la nampak 2 - 3 bijik kereta keluar masuk . Entah la kalau lepas tu kehadiran boleh meningkat penuh track secara mendadak masa penasihat ekonomi Selangor tiba dan masuk untuk berucap.

Baca seterusnya...

No comments: