EH! BERSIH 3 SUKU NI KATA NGO PUNYA, KENAPA MAT SABU DAH AMBILALIH PLAK NI?

Aku tak faham la dengan NGO-NGO ni. Kata demo Bersih 3 suku ni anjuran NGO, tapi malam tadi ramai ahlul politik Pakatan plak yang ada!

Apa yang aku difahamkan sepatutnya Mat Sabu akan merampas upacara Bersih 3 suku ni esok sepatutnya, tapi nampaknya dia dah tak sabar dan dah mula ambil alih dulu. Alah, kat Dataran tadi ramai pemimpin pakatan yang turun dan nampak sangat la ini semua disponsor oleh yahudi melalui Anwar yang nak pertahankan Israel tu!

Tapi lebai PAS bodoh, harapkan janggut je panjang tapi dungu nak mampos, tahu dah ini semua benda tak elok, tahu dah sebagai Islam tak patut seorang pengikut Kaum Nabio Lut, dah tau dah dibelakang ini ada LGBT tapi masih nak kedepan jugak puak PAS ni!

Sengal la depa ni, seperti mana yang korang tau ini baru pemanasan badan je kata mereka tadi. Esok lagi ramai akan turun kata mereka, Mereka sudah mula mengerahkan pengikut-pengikut mereka turun menaiki bas dari seluruh negara.

Siap ada backup devise lagi, kalau dihalang dimana sahaja, samada ada di Tol atau di lebuhraya maka mereka sewajarnya akan membuat demo dimana mereka ditahan. Khabarnya esok Mat Sabu dan pemimpin pakatan akan membuat provokasi besar-besaran terhadap pihak polis.

Tadi mereka buat tapi tak menjadi sebab polis tak layan mereka, esok mereka akan membuat yang lebih ganas lagi. Mereka nak polis membuat sesuatu supaya mereka boleh mendapat simpati rakyat! So besok korang tengok la lagi wayang haramjadah Pakatan yang dibelakang Bersih 3 suku ni!

Wahai rakyat Malaysia, orang sebegini ke kamu mahu untuk mentadbir negara? Asyik suka nak buat kacau je sampai ne! geri yan g mereka perintah tu joke tak terjaga. Macamana la agaknya kalau mereka ni memerintah negara kita ek?

Nau'zubillah!

Sent by Maxis from my BlackBerry smartphone

No comments: