APA LAGI KAU NAK NI PAPAGOMO? AARON KATA DIA MASIH WARGA SINGAPORK LAGI NI!

Wah, nampaknya kisah Aaron Aziz ni dah merebak ke rakan blogger yang lain, aku tengok RBF Online dan The Flying Kick dah respon sebab aku dan Papa Gomo bergaduh.

Klik untuk bacaan yang jelas, petikan dari blog Oh Bulan!Oh ya, sebelum aku terlupa si Aaron dah bagitau yang dia masih rakyat Singapork lagi ni. Kat atas tu kasi klik dan baca keratan dari blog oh Bulan, so aku malas nak cakap banyak lagi. Apa yang aku nak cakap, akau dah cakap, sekurang-kurangnya aku tak hipokrit. Apa yang aku tak suka aku dah cakap.

Ingat BERITA HARIAN, athun depan korang buat la kategori artis lur negara pale renouned pulak ok? Baru la adil, ramai lagi palkon yang hebat-hebat kat Malaysia ni. Lakonan mereka lebih mantap dari mamat kayu dari Singapork ni.

Ini last artikel aku, lepas ni aku malas nak layan cerita Aaron Aziz melainkan kalau ada perkembangan lain la, mana la tau tetiba dia jadi pelakon terbaik FFM ke, kan? Dia nak berlakon walau macam kayu aku tak kisah sebab dia ada peminat tapi nak kata dia terbaik. Hik hik hik...Soffi Jikan joke dia takleh makan la..

Terima kasih aku ucapkan kepada sahabat blogger RBF Online dan Flying Kick sebab korang menjadi cuba menjadi orang tengah walau joke ianya tak berapa menjadi. Muahahahahaha. kepada POPE GOMO eh silap Papa Gomo, bawak-bawak la bertaubat atau hijrah sajalah ke Singapork tu ya?

Peace y'all

No comments: