PANAS BERAPI! TOLONG PERCEPATKAN KES ANWAR SAMAN NALLA DEMI KEPENTINGAN RAKYAT MALAYSIA!

Aku nak mintak pihak mahkamah untuk tolong percepatkan saman Anwar terhadap Nalla, cara Nalla dedahkan pasal Anwar semalam memang dahsyat la, sampai Anwar dah tak tahan. So cepat-cepat dia saman supaya cerita ini boleh ditutup dan dia boleh bagitau orang yang dia tak bersalah sebab dia sah saman,

Acapkali inilah modus operandi pembangkang yang cuba mahu menutup mulut orang yang mendedahkan mereka, Nalla dah lama cabar untuk Anwar saman dia, megetahui pilihanraya dah dekat maka Anwar confident je suruh lawyer dia saman Nalla sebab perbicaraan akan makan masa. Kira Anwar saman ni untuk beli masa demi hadapi PRU la ni.

Jadi aku nak mintak pihak penghakiman supaya kes ini diberi layanan istimewa. Kita pun nak tahu berani ke Anwar nak hadapi Nalla dalam mahkamah. Saman semua boleh saman. Nak tengok dengan kadar segera apa lagi bukti yang ada pada Nalla yang boleh dizahirkan di mahkamah!

Tolonglah aku merayu kepada pihak yang berkenaan supaya percepatkan perbicaraan kes Anwar saman Nalla ni. Biar rakyat semua tahu siapa Anwar sebenarnya, kita jangan layan spesis yang kata 'KALAU ANWAR MELIWAT DEPAN MATA DIA PUN, DIA TETAP SOKONG ANWAR' tu.

Kalau dilambatkan kes saman Anwar ni, maka rugilah kami rakyat tak dapat tahu kebenaran apa yang ada pada Nalla, ini adalah kes penting. Perbicaraan ini adalah tentang seorang bakal PM. Penting tau untuk rakyat, maka ia mesti didahulukan demi rakyat! Kita mahu kebenaran.

Amacam Anwar berani ke kau nak hadapi kalau kes kau dipercepatkan? Jangan nanti kau bagi 1001 alasan macam kes Saiful tu pulak ya!

No comments: