PAKATAN SAMPAH! AAKJ MENDEDAHKAN KRONI KONTRAK SAMPAH DI SELANGOR!

Gambar kereta broker kontrak sampah yang diambil blog AAKJ pada Mar 3hb. Bila ditegur besar kereta kamu, cepat dia lari. Baca sini.

Kami petik sedikit posting AAKJ berikut:

Ketika rakyat Selangor menderita dengan masalah sampah yang memungkinkan 1001 macam penyakit bakal melanda..ada beberapa orang sedang menikmati hasil "sampah" ini dengan pendapatan mencecah hampir 1 juta ringgit sebulan?

Hasil yang mereka perolehi dari proposal yang disongsangkan? Atau hasil dari mereka mengatur tender? Atau hasil dari mereka monopoli keseluruhan projek angkut sisa pepejal di Selangor? Woi yang mana satu ni?

Semalam laporan polis telah d buat oleh Ngo ;



Apa yang tersurat dan tersirat tentang kejelekan Kerajaan Sampah mengurus tadbir negeri Selangor makin terbongkar bila terlalu banyak isu rasuah terbongkar dengan sendiri.

Kenapa aku kata terbongkar sendiri ?

Sebab hasil haram kegiatan mereka diceritakan sendiri dikalangan mereka. Tak perlu BN atau UMNO nak korek. Mereka yang tertipu akan datang dan bercerita dengan sendiri !!

Perasan kenapa AAKJ letak gambar 4WD Porche Cayenne yang baru di atas?

Hehe ... AAKJ bukan jenis letak saja. Itu antara jenama kereta milik salah seorang 4 Lanun sampah yang memonopoli projek angkut sampah dalam PBT Selangor. Dengar2 PBT yang besar-besar hampir keseluruhan d sakaunya!
Itu joke bukan kereta dia yang betul tapi sebiji apa yang dia pakai.

Baca seterusnya liputan isu sampah yang banyak dah dimainkan AAKJ sini, sini dan sini.

House PK: Apa punya bodoh la kerajaan Pakatan kat Selangor ni? Be3nda sekecil macam sampah joke tak leh nak hoop pastu yang buruknya dah la tak reti handle, pakai kroni pulak lagi. Tu blogger AAKJ dedahkan macamana kroni mereka hidup mewah hanya dengan menguruskan sampah.

Itu joke mereka tak boleh nak handle. Tolong la, subsequent election kasi halau ini anjing-anjing PR yang tak reti nak buat kerja ni la. Menyusahkan hidup kita je mereka ni. Elok-elok Alam Flora dok mengurus mereka kasi stop opastu ganti ngan kroni mereka yang bebal dan tak reti nak hoop sampah ni.

Kerajaan Pakatan Harami kat Selangor ni lebih hina dari sampah adanya. nanti kita sambung lagi...tungguu...

No comments: