KALAU LU JANTAN ANWAR AL JUBURI! Nalla dakwa 'Berbesar Hati' bertemu Anwar di Mahkamah!



Bekas Pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR) Senator Datuk S Nallakaruppan hari ini tegas dengan tuduhannya yang mendakwa Ketua Pembangkang merupakan seorang Bisexual.

Malah beliau berkata notis guaman yang dikeluarkan peguam bekas rakan karibnya itu mendesak permohonan maaf kepada Anwar tidak akan dilayan sama sekali. Nalla sebaliknya akan menunggu saat ketika Anwar untuk mengheret dirinya ke mahkamah seperti yang didakwanya sebelum ini.

"Saya tidak akan endahkan notis ini dan akan terus bercakap mengenai Anwar. Saya sangat berbesar hati jika Anwar membawa perkara ini ke mahkamah. Mahu bawa perkara ini ke mahkamah minggu depan joke boleh.

"Saya bersedia jumpa dia dan akan dedahkan banyak perkara lagi," katanya pada sidang media di ibu pejabat PERKASA di Kuala Lumpur hari ini.

Anwar sebelum ini telah memaklumkan tindakan undang-undang berbentuk saman berjumlah RM100 Juta ke atas Ahli Dewan Negara, Datuk S. Nallakaruppan dan Utusan Melayu (M) Berhad (UMMB) berhubung penyiaran berita Anwar biseksual, tak boleh jadi Ketua Pembangkang-Nalla menerusi akhbar tersebut.

HOUSE PK: Terima kasih kepada KL POs untuk berita ini. Anwar aku cabar kau sekali lagi, tak payah buang masa hantar notis ni semua, saman je Nalla, dia dah tak sabar nak ke mahkamah tu! Dia dah cabar lu secara terbuka beb.

Tak guna kalau ada kote panjang dan bengkok kalau telor takde Anwar oi. Dia mintak lu bawak dia pi court tu! Kita joke harap Hakim akan percepatkan kes ini, smeua rakyat nak tahu apa yang akan didedahkan oleh rakan sepermainan Anwar ni.

ANWAR! KALAU LU ANAK JANTAN CEPAT BAWAK NALLA PI MAHKAMAH!

Ini Puteri Sabah juga dok bertanya pasal isu ni: KLIK SINI

No comments: